کد خبر: ۸۵۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
تعداد بازدید: ۲۲۳
رئیس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری:
معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری و رئیس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری از انتقال ١۵ تن از زندانیان اندونزی و یک نفر چینی به کشور متبوع خود خبر داد.

زندانیان اندونزیایی و چینی به کشور خود منتقل شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمود عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری و رئیس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری، اظهار کرد: با همکاری قوه قضائیه، وزارت امور خارجه و دادستانی کل کشور ١۵ تن از زندانیان اندونزیایی و یک نفر چینی در استان هرمزگان به نمایندگان سفارت اندونزی و چین تحویل و به کشور متبوعشان منتقل شدند.

وی افزود: این زندانیان متهم به قاچاق سوخت بودند که پس از طی تشریفات قانونی به کشور متبوعشان منتقل شدند.

عباسی گفت: با این اقدام حقوق بشری و انسان دوستانه جمهوری اسلامی ایران در حال رایزنی برای انتقال زندانیان کشورمان از اندونزی و چین به زندان های کشور هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: