کد خبر: ۸۳۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
تعداد بازدید: ۲۷۴
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از صدور حکم محکومیت ۴ میلیارد ریالی برای قاچاقچیان سوخت خبر داد.

محکومیت ۴ میلیاردی برای ۲ قاچاقچی سوختبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حیدر میرزایی گفت: مأمورین یگان تکاوری شهرستان ایرانشهر حین گشت زنی در محور خاش به ایرانشهر پس از مشکوک شدن به یک دستگاه خودروی کامیون تانکردار مقدار ۲۷ هزار لیتر گازوئیل غیر مجاز را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری متهمان، گفت: پس از تشکیل پرونده و رسیدگی شعبه، تخلف محرز و حکم به ضبط محموله و پرداخت ۲ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت صادر شد.

میرزایی در ادامه از رسیدگی به پرونده قاچاق سوخت در شهرستان زابل خبرداد و گفت: مأمورین مرزبانی مقدار ۱۲ هزار و ۸۰۰ لیتر نفتگاز مشکوک به قاچاق را از خودروی ترانزیتی در حال خروج از کشور به مقصد افغانستان کشف کردند و بنا بر شواهد موجود و اظهارات متهم تخلف محرز و قاچاقچی به ضبط سوخت مکشوفه و پرداخت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: