کد خبر: ۸۴۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
تعداد بازدید: ۴۳۷
برخی شایعات مبنی بر این است که با توجه به نارضایتی فرهاد مجیدی از مدیریت استقلال احتمال دارد نکونام در ماه‌های آینده جای او را بگیرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - چهارشنبه ۲۷فروردین - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "لیگ را با نظارت پزشکی برگزار کنند" به پیشنهاد کاپیتان سرخ‌ها برای نحوه ادامه لیگ پرداخت، کسی که در سودای یک قهرمانی دیگر در قامت کاپیتانی سرخ‌ها است تا بتواند نام خود را به عنوان یک بازیکن پر افتخار در تاریخ لیگ ثبت کند.

"گل" با عنوان"۱۰۰ میلیون چک زمین تمرین پاس نشد" به اولین گاف مدیریتی سعادتمند در استقلال پرداخت، کسی که حالا چشم‌های زیادی به نحوه مدیریت او برای آینده استقلال است و سعادتمند نیز نمی‌خواهد همچون مدیران قبلی یک نام منفی برای خود به یادگار بگذارد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "فدراسیون فوتبال بحران قحطی پول و مدیر"  به مشکلات متعدد فدراسیون فوتبال پرداخت، جایی که در نمونه‌هایی که این روزنامه به آن پرداخته است می‌توان به مهم‌ترین آن یعنی آینده مشکلات و پرونده ایران و ویلموتس پرداخت.

"خراسان ورزشی" با عنوان "جواد نکونام در یک قدمی جایگاه فرهاد؟" به احتمال رفتن مجیدی از استقلال به دلیل مشکلات پر تعداد باشگاه و جایگزینی او با نکونام پرداخت، کسی که شاید برای آبی‌ها گزینه بدی نیز نباشد.

"ایران ورزشی" با عنوان"۳ میلیون دلار به قطر بپردازید" به درخواست عجیب فدراسیون فوتبال ایران از فیفا پرداخت، جایی که مدیران داخلی ایران و قطر معتقدند تمرینات ایران در این کشور رایگان بوده است و معلوم نیست دلیل این درخواست عجیب از فیفا چیست.

"پیروزی" با عنوان"فرار سال‌های طلایی" به تعدد پیشنهادهای خارجی به ستاره‌های سرخ‌ها پرداخت، جایی که چهار ستاره سرخ‌پوش احتمال لژیونر شدن بیشتری دارند و در این روزهای بی ثباتی در مدیریت باشگاه فروش بازیکنان برای درآمد نیز دور از انتظار نیست.

"صدای سپاهان" با عنوان "سپاهان دو سال است که نیم فصل دوم افت می‌کند" به اظهارات هادی عقیلی کاپیتان و مدافع سابق طلایی پوشان پرداخت، کسی که قهرمانی‌های متعددی را با طلایی پوشان تجربه کرد و نقطه ضعف فعلی این تیم را نیز نیم فصل دوم می‌داند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: