کد خبر: ۸۴۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
تعداد بازدید: ۲۷۹
با از سرگیری مسابقات لیگ برتر ممکن است سرمربی انگلیسی کریستال‌پالاس نتواند روی نیمکت این تیم بنشیند.

روی هاجسون ادامه فصل را از دست می‌دهد؟به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم،‌ نشریه «سان» انگلیس با انتشار گزارشی مدعی شد، روی هاجسون، سرمربی تیم فوتبال کریستال‌پالاس نگران این است که ممکن است بازی‌های باقیمانده فصل جاری لیگ برتر انگلیس را از دست بدهد. بر اساس این گزارش، هاجسون 72 ساله به دوستانش گفته نگران این است که سن او مانع حضورش در تمرینات و بازی‌های باقیمانده لیگ برتر انگلیس شود.

بر اساس دستورالعمل‌های دولت انگلیس، در حال حاضر و در روزهایی که این کشور درگیر بیماری کووید 19 است، قوانین سرسختانه‌‌ای برای افراد بالای 70 سال به منظور محافظت از آنها در برابر این بیماری وضع شده و تردد برای این افراد در خیابان‌ها انگلیس ممنوع است.

در صورتی که قوانین سرسختانه فعلی در ادامه برای افراد بالای 70 سال پابرجا بماند، سرمربی انگلیسی عقاب‌های لندنی نمی‌تواند در تمرینات و بازی‌های باقیمانده فصل 20-2019 حضور پیدا کند، مگر اینکه قوانین فعلی تغییر کند یا اینکه مسئولان دولت انگلیس استثنایی برای چنین افرادی قائل شوند.

بیشتر بخوانید

پزشک کریستال‌پالاس به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت

لیگ برتر انگلیس از تاریخ 23 اسفند در نتیجه شیوع ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق درآمده است، اما مسئولان این لیگ خود را آماده از سرگیری این رقابت‌ها در صورت بهتر شدن اوضاع و صدور مجوز از سازمان‌های مربوطه می‌کنند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: