کد خبر: ۸۵۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
تعداد بازدید: ۳۲۳
حضور پر تعداد بازیکن با استعداد در آکادمی این فرصت را به تیم فولاد و جواد نکونام می‌دهد تا بازیکنان بیشتری را بتوانند به فوتبال ایران معرفی کنند.

بنزین سبز نکو: آینده مال ماست!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه،  قرمزپوشان اهوازی در حالی باید از روز چهارشنبه هفته آتی اولین مسابقه رسمی فوتبال پس از چهار ماه تعویق برابر آبی‌پوشان پایتخت قرار بگیرند.یکی از نکات مثبت باشگاه فولاد که قطعا در انتخاب اولیه جواد نکونام برای حضور در تیم قرمزپوش اهوازی موثر بوده، آکادمی فوق‌العاده و وفور استعداد فوتبالی در استان خوزستان است. دو تیم امید و جوانان فولاد یک هفته به پایان مسابقات در صدر جدول لیگ‌برتر هستند و نوجوانان و نونهالان نیز بیشترین شانس برای قهرمانی را دارند.

حضور پر تعداد بازیکن جوان در تیم‌های پایه این امکان را به نکونام می‌دهد تا بتواند بهترین‌ها را انتخاب کند و البته فرصتی فوق‌العاده برای جوانان خوزستانی است تا بتوانند راه رسیدن به بالاترین سطح فوتبال ایران را سریعتر طی کنند.

در نیم‌فصل اول نیز این بازیکنان به طور مرتب در ترکیب اصلی و ذخیره فولاد قرار گرفتند و البته عملکرد مثبتی نیز داشتند.

مجتبی نجاریان مدافع راست بهبهانی که با حضور در تیم بزرگسالان به تیم‌ملی امید دعوت شد و به همراه آقاسی در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کرد. امیرحسین باقرپور، وحید نامداری، مهرداد هدایتیان و علیرضا باویه که در فاز هجومی مورد استفاده قرار گرفتند.

ابراهیم سلجوقی، عارف آقاسی و سعادت حردانی نیز مدافعان جوانی هستند که هرگاه به میدان رفته‌اند توانسته‌اند توانایی خود را نشان بدهند. البته دو گل جوان و مستعد به نام‌های علی غلامزاده و محمدرضا گلی در تیم نیز وضعیت خط دروازه‌ فولاد را از نظر حضور گلر، قابل قبول کرده است. البته بازیکنان دیگری از آکادمی به مانند موسویان، عالی‌نژاد، سواری، حزباوی، کرم‌پور و... نیز در تمرین تیم فولاد حاضر بوده‌اند.

حضور پر تعداد بازیکن با استعداد در آکادمی این فرصت را به تیم فولاد و البته جواد نکونام می‌دهد تا بازیکنان بیشتری را بتوانند به فوتبال ایران معرفی کنند، بازیکنانی که آینده مال آن‌هاست اگر بخواهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: