کد خبر: ۸۵۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴
تعداد بازدید: ۲۶۰
با وجود آنکه تصمیم برای آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر گرفته شده و تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کرده‌اند، اما هنوز برخی از باشگاه‌ها بر تصمیم خود مبنی‌بر لغو لیگ اصرار دارند.

زنوزی: ائتلاف ما هنوز پابرجاست!به گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: با وجود آنکه تصمیم برای آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر گرفته شده و تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کرده‌اند، اما هنوز برخی از باشگاه‌ها بر تصمیم خود مبنی‌بر لغو لیگ اصرار دارند. با وجود آنکه برخی از باشگاه‌ها مثل پارس‌جنوبی، اردوهای خود را هم برگزار کرده و پرسپولیس و استقلال هم تمرینات فشرده خود را از سر گرفته‌اند، اما هنوز خبری از باشگاه‌های تبریزی به‌گوش نمی‌رسد. حتی گفته می‌شود برخی از بازیکنان تراکتور مثل اشکان دژاگه راضی به بازگشت نشده و کماکان خارج از کشور حضور دارند.

گفته می‌شود متولیان ورزش و فوتبال با مدیران باشگاه‌های مختلف رایزنی و به اطلاع‌شان رسانده‌اند که قرار نیست مسابقات لغو شود و مدیران نیز حداقل در پشت پرده مشکلی با شروع لیگ ندارند. با این حال ظاهرا محمدرضا زنوزی، مالک دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی تنها مالک-‌مدیرعامل مخالف آغاز لیگ برتر است و تلاش‌ها برای راضی کردن او برای آغاز رقابت‌های لیگ برتر ادامه دارد، اما ظاهرا این اتفاق هنوز رخ نداده است.

از زنوزی درباره میزان آمادگی باشگاه‌های تحت مدیریتش پرسیدیم تا بدانیم وضعیت‌شان به چه شکل است. به او گفتیم اگر رضایت دهد، سایر باشگاه‌ها مشکلی برای برگزاری ادامه لیگ ندارند، اما او که در ایران هم حضور ندارد به سوال «فرهیختگان» این‌گونه پاسخ داد: «بروند لیگ را شروع کنند، ائتلاف چهار تیم همچنان پابرجاست.» اشاره او به ائتلاف مدیران باشگاه‌های شهرخودرو و نساجی با زنوزی به‌عنوان مالک ماشین‌سازی و تراکتور است که با امضای یک نامه به‌طور رسمی خواستار لغو مسابقات لیگ برتر به‌خاطر همه‌گیر شدن ویروس‌کرونا شدند. نکته عجیب اما این است که نساجی و شهرخودرو تمرینات خود را از سر گرفته‌اند و حتی نساجی در تهران، اردویی را هم پشت‌سر می‌گذارد، اما مشخص نیست چگونه هنوز بر تصمیم خود مصر هستند. در واقع به‌نظر نمی‌رسد آنها با برگزاری مسابقه مشکل داشته باشند چراکه تمرینات‌شان را طبق برنامه و به‌خوبی پیگیری می‌کنند و احتمال ابتلا به ویروس کرونا آنها را تهدید نمی‌کند.

شواهد نشان می‌دهد که مدیران ورزش قصد برگزاری قطعی مسابقات لیگ برتر را دارند و بعید است که زمان تعیین شده برای بازی‌ها (دیدار معوقه فولاد‌خوزستان و استقلال‌تهران روز چهارشنبه مورخ ۴ تیرماه برگزار می‌شود و سپس مسابقات هفته بیست‌و‌دوم از روز یکشنبه هشتم تیرماه استارت می‌خورد) دوباره به تعویق بیفتد. تیم‌های معترض هم نهایتا چاره‌ای جز حضور در مسابقات نخواهند داشت مگر اینکه بخواهند فصل بعد در لیگ برتر نباشند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: