کد خبر: ۸۵۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
تعداد بازدید: ۳۰۹
بر اساس ادعای ESPN بند ترسناک قرارداد مسی که به او اجازه می داد همین امسال بارسلونا را ترک کند منقضی شده است.

بند ترسناک قرارداد مسی منقضی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، بر اساس ادعای ESPN بند ترسناک قرارداد مسی که به او اجازه می داد همین امسال بارسلونا را ترک کند منقضی شده است.

حالا حدود ۱۶ سال از حضور لیونل مسی در باشگاه بارسلونا می گذرد. فوق ستاره آرژانتینی حالت به اسطوره باشگاه بارسلونا و بهترین بازیکن تاریخ این تیم تبدیل شده است. او در طول این سال ها تمام جام های ممکن را با بارسلونا به دست آورده و شش بار نیز جایزه توپ طلا را از آن خود کرده است.

بسیاری معتقد هستند که لیونل مسی علاقه دارد تا فوتبال خود را در بارسلونا به پایان برساند. با این حال اما قرارداد مسی تنها تا سال ۲۰۲۱ با باشگاه کاتالانی اعتبار خواهد داشت؛ موضوعی که باعث نگرانی هواداران بلوگرانا شده چراکه آنها اصلاً دوست ندارند بهترین بازیکن دنیا را از دست بدهند.

در ماه های گذشته صحبت های زیادی درباره وجود یک بند جنجالی در قرار داد لیونل مسی مطرح شده بود. بر این اساس گفته شد که فوق ستاره آرژانتینی در صورت عدم تمدید قرارداد با بارسلونا می تواند همین امسال از این تیم جدا شود. با این حال و در همین رابطه اما ESPN مدعی شده که این بند ترسناک قرارداد مسی منقضی شده و او حداقل تا پایان سال ۲۰۲۱ در نوکمپ ماندگار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: