کد خبر: ۸۴۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
تعداد بازدید: ۴۵۶
سخنگوی وزارت بهداشت سندی منتشر کرد که مطابق آن شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال، با گزارش های خود باعث ممانعت از ورود اقلام پزشکی مورد نیاز بیماران ایرانی شده است.

به گزارش خبرداغ ، سخنگوی وزارت بهداشت سندی منتشر کرد که مطابق آن شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال، با گزارش های خود باعث ممانعت از ورود اقلام پزشکی مورد نیاز بیماران ایرانی شده است.

کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت ایران در حساب توییتری خود با انتشار سندی نوشت: این سند را برای عمله های رسانه ای ضد ایران و ایرانی ارسال کنید تا در دفتر کمپین اینترنشنال رذالت خود و تحریم دارو و تجهیزات پزشکی علیه ایرانیان، به یادگار نگاه دارند.

وی در ادامه افزود: ناکامی آمریکا و غرب در مقابله با کرونا و البته توفیق نسبی ایرانیان البته درد بزرگیست که درمان ندارد...

وی افزود: سند مربوط به ریجکت درخواست ایران برای خرید کیت‌های تشخیصی ویروس کرونا از کره جنوبی را منتشر کردیم که نشان می‌دهد شبکه‌های خارجی فارسی زبان، پیوست رسانه‌ای را برای عدم تحویل کیت‌های تشخیصی کرونا آماده کرده بودند. در نتیجه این موضوع بانک کره‌ای درخواست ایران را ریجکت کرد تا این کیت‌ها تحویل ایران نشود.

پیش از این، جهانپور با انتشار سندی دیگر نوشته بود: عمله های رسانه ای به ظاهر پارسی گوی دشمن، در شب و روز گذشته، پیوست رسانه ای تحریم علیه ایرانیان را رقم می‌زنند ناکامی ارباب در مقابله با #کرونا و همزمان توفیق یک ملت در مواجهه با آن.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: