کد خبر: ۸۴۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
تعداد بازدید: ۳۰۲
براساس مصوبه ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در کیش، فعالیت بانک‌ها و موسسات اعتباری، از یکم اردیبهشت، از ساعت 8 تا 14 بعد از ظهر اعلام شد
اعلام ساعت کار بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بانک‌ها و موسسات اعتباری مستقر در منطقه آزاد کیش از یکم اردیبهشت روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 14 و روز های پنجشنبه از ساعت 8 تا 12:30 به مراجعه‌کنندگان خود خدمات ارایه می دهند.

گفتنی است تمامی بانک‌ها و موسسات اعتباری که بیش از یک شعبه مستقر در منطقه آزاد کیش دارند از یکم اردیبهشت با دو سوم پرسنل در محل کار و با رعایت پروتکل های بهداشتی و ضوابط طرح فاصله گذاری هوشمند برای جلوگیری از تجمعات در محل کار ملزم به ارایه خدمات می باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: