کد خبر: ۸۴۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۱۷۵
خبرگزاری فرانسه به استناد آمار‌های رسمی منتشر شده از سوی دولت‌های اروپایی اعلام کرد که شمار قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در قاره اروپا از ۱۰۰ هزار نفر عبور کرده است. با احتساب آمار‌های جدید، کشور‌های اروپایی در مجموع بیش از ۶۲ درصد از کل موارد مرگ‌ومیر بر اثر ویروس کرونا در جهان را به خود اختصاص داده‌اند.

خبرگزاری فرانسه: تعداد قربانیان کرونا در اروپا از ۱۰۰ هزار نفر گذشتبه گزارش خبرداغ، خبرگزاری فرانسه شنبه شب اعلام کرد که بر اساس آمار‌های رسمی منتشر شده از سوی دولت‌های اروپایی، شمار قربانیان ویروس کرونا در قاره اروپا اکنون به بیش از ۱۰۰ هزار نفر رسیده است.

با احتساب آمار‌های جدید، کشور‌های اروپایی در مجموع بیش از ۶۲ درصد از کل موارد مرگ‌ومیر بر اثر ویروس کرونا در جهان را به خود اختصاص داده‌اند.

روز گذشته تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اروپا از یک میلیون نفر گذشت و این رقم اکنون به بیش از یک میلیون و پنجاه هزار نفر رسیده است.

اکنون بخوانید: 

کدام نوع دستکش در برابر ویروس کرونا مقاوم است؟

پس از آمریکا که با اختلاف بسیار فاحشی از لحاظ تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا رتبه اول جهان را در اختیار دارد، کشور‌های اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و انگلیس از لحاظ تعداد مبتلایان و کشور‌های ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، انگلیس و بلژیک از لحاظ تعداد قربانیان ویروس کرونا در رتبه‌های بعدی جا گرفته‌اند.

منبع: تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: