کد خبر: ۸۴۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۴۹۴
ایسنا نوشت: دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش آخرین تصمیمات این شورا برای ادامه فعالیت مدارس و نحوه برگزاری امتحانات را اعلام کرد.

پیشنهادات آموزش و پرورش برای زمان و نحوه برگزاری امتحانات/ توضیحاتی برای کنکوری‌هابه گزارش خبرداغ، مهدی نویدادهم در گفت‌وگو با شبکه خبر با اشاره به حساسیت‌ها و سوالات متعدد دانش آموزان و خانواده‌ها و معلمان درباره وضعیت بازگشایی مدارس و برگزاری امتحانات اظهار کرد: دومین جلسه شورای آموزش و پرورش به صورت مجازی برگزار شد و در این جلسه وزیر و معاونین گزارشی از فعالیت‌های مختلفی که در مدت تعطیلی مدارس انجام شده است را ارائه کردند.

وی افزود: شورا از اهتمام جدی وزارت آموزش و پرورش بویژه تلاش‌های قابل تقدیر مدیران و معلمان که مجاهدان جبهه دانایی هستند صمیمانه تشکر کرد و اولین مصوبه این بود که از معلمان و مدیران و مسئولان آموزش و پرورش درخواست کنیم با همین سرعت و شدت فعالیت‌های آموزشی را ادامه دهند. باید همه مطالب آموزشی آموزش داده بشود.

دبیر شورای عالی آموزش و پرورش تاکید کرد که در واقع هیچ بخشی از مفاهیم و محتوای کتاب درسی نباید کنار گذاشته و یا حذف شود. با استفاده از ظرفیت‌های مختلف چه مشارکت خوب صداوسیما و چه شبکه شاد و دیگر فعالیت‌های خلاقانه معلمان باید آموزش‌ها دنبال شود.

وی درباره زمان و چگونه برگزاری امتحانات نیز گفت: مباحث مختلفی در این باره در شورا مطرح شد. اینکه مدارس از چه زمانی دایر شوند؟، امتحانات چگونه برگزار شوند؟ و غیره. از آنجا که این نوع تصمیم گیری‌ها باید توسط ستاد ملی کرونا اتخاذ شود چند پیشنهاد مشخص از سوی شورا تعیین شد که به ستاد کرونا گزارش خواهد شد و در صورت تصمیم آنها ما اعلام خواهیم کرد که امتحانات را چه زمانی و چگونه برگزار خواهیم کرد.

نویدادهم اضافه کرد: برای پایه دوازدهم که دانش آموزان درگیر امتحان نهایی و کنکور هستند باز تاکید شد معلمان تا آخر اردیبهشت همه مفاهیم درسی پایه آخر را تدریس کنند که چیزی باقی نماند و دانش آموزان فرصت آماده شدن برای امتحانات نهایی و کنکور را داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: