کد خبر: ۸۴۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳
تعداد بازدید: ۲۱۶
خبرگزاری فرانسه به نقل از نهاد ریاست جمهوری فرانسه، از تمدید مقررات منع آمد و شد در این کشور، به‌منظور مقابله با شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا خبر داد.

مقررات منع آمد و شد در فرانسه تمدید می‌شودبه گزارش خبرداغ ، خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه به نقل از نهاد ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد که در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا مقررات کنونی منع آمد و شد در این کشور -که هفته آینده پایان می‌یابد- بار دیگر تمدید خواهد شد.

نهاد ریاست جمهوری فرانسه درباره اینکه مدت زمان تمدید مقررات منع آمد و شد در این کشور چقدر خواهد بود اطلاعاتی منتشر نکرده است اما گفته است که دوشنبه آینده «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه در این مورد با مردم این کشور صحبت خواهد کرد.

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده از سوی وزارت بهداشت فرانسه، تاکنون حدود 113 هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد بیش از 10800 نفر جان باخته‌اند.

دولت فرانسه در اواسط ماه مارس (اواخر اسفندماه) به دنبال تشدید بحران کرونا در این کشور به مدت 15 روز مقررات منع آمد و شد اعلام کرد و در پایان این مدت نیز بار دیگر مقررات منع آمد و شد را تا روز 15 آوریل (27 فروردین) تمدید کرد.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: