کد خبر: ۸۴۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۲۱۶
همتی با تأکید بر حداکثر همراهی و کمک نظان بانکی به فعالان گردشگری، گفت:‌اینکه فکر کنیم همه آسیب های کرونا قابل جبران باشد، مقدور نیست.

همتی:‌ جبران تمام آسیب‌های کرونا مقدور نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها ، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در یادداشت اینستاگرامی خود که پس از جلسه با فعالان گردشگری منتشر کرد، نوشته است:

امروز ۱۶ فروردین ۹۹ در معیت معاون اول محترم رئیس جمهور، در جلسه فعالان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شرکت کردم.

وی نوشت: مسئولان بخش های مختلف و نیز رؤسای اتحادیه های صنفی مسائل و مشکلات ناشی از شیوع کرونا در اوج فعالیت‌هایشان را تشریح کردند. انصافاً هتل ها، مراکز گردشگری، صنایع دستی و دفاتر مسافرتی اوج فعالیت و بهره برداری از سرمایه گذاری و تدارکتشان ایام عید است که کلاً متوقف شدند.

رئیس کل بانک مرکزی تأکید کرد: در مورد تعویق اقساط تسهیلات‌شان و نیز دوره تنفس تسهیلات جدیدی که برای جلوگیری از آسیب بیشتر و حفظ اشتغال‌شان قرار است، بگیرند،‌ پیشنهاداتی داشتند که قابل توجه بود.

همتی افزود: این نکته را تأکید کردم مهمترین لطمه و آسیب این ویروس، گرفتن جان بسیاری از هموطنان است که آثار اقتصادی، در مقایسه با آن ضایعات تاسف بار، اهمیت بسیار کمتری دارد. البته آثار مالی و اقتصادی آنهم مهم است ولی با توجه به مشکلات جدی بودجه ای دولت به خاطر فشار تحریم ها، اینکه فکر کنیم همه آسیب های وارده قابل جبران باشد،‌مقدور نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: