کد خبر: ۸۴۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۶۲۹۷
وزیر آموزش وپرورش گفت: برای بازگشایی مدارس تابع نظر ستاد ملی کرونا هستیم و هنوز به ما اجازه بازگشایی مدارس نداده است. وی همچنین در مورد افزایش حقوق معلمان نیز توضیحاتی ارائه داد.

توضیح وزیر در مورد میزان و نحوه افزایش حقوق معلمان در سال 99به گزارش خبرداغ، محسن حاجی‌ میرزایی درباره افزایش حقوق معلمان و کارکنان اداری اظهار کرد: هم معلمان و هم کارکنان اداری شامل افزایش ۵۰ درصدی فصل دهم قانون مدیریت خدمات شدند، اظهار کرد:با توجه به اینکه برای معلمان از ظرفیت رتبه‌بندی فرهنگیان استفاده کردیم و بر اساس همین افزایش ۵۰ درصدی بود برخی از آن‌ها با تغییر چندانی در حقوق مواجه نشدند درواقع برای ۳۲ درصد رقم افزایش زیاد نبود و برای ۶۲ درصد معلمان از ۵ تا ۵۰ درصد افزایش اعمال شد که اکنون با کارکنان دیگر دستگاه‌ها همتراز شدند همچنین با دستگاه‌های بالادستی همچون سازمان امور اداری استخدامی و برنامه برای چگونگی حفظ رتبه بندی فرهنگیان در حال رایزنی هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به عملکرد سال ۹۸ این وزارتخانه گفت: آموزش و پرورش تلاش کرده است تا پوشش تحصیلی را به حداکثر ممکن برساند و ۹۸/۱۸ درصد پوشش افراد لازم التعلیم است که محقق شد.

 

او ادامه داد: در سال ۹۸ فعالیت‌های مربوط به جبران خسارات زلزله و سیل را داشتیم و خوشبختانه با افزایش تعداد ساخت مدارس در کرمانشاه شاخص متوسط سرانه فضا در این استان افزایش پیدا کرد همچنین تعمیرات مدارس سیل زده را داشتیم، علاوه بر آن برگزاری المپیاد‌های درون مدرسه‌ای را هم داشتیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
0
2
مرگ بر انسان دروغ گو
آموزگار
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
0
2
سلام.حالا چرا حق شغل حرفه ای را که برای بنده رقمی نزدیک 350 هزار وبرای بعضی همکاران بالای700 هزار بود ر حذف کردین. یعنی درواقع هم رتبه بندی ما نصف شد وهم افزایش فصل دهم. کاش اگر قرار بود این جوری بشه، وحق شغل حرفه ای که 4 سال دریافت کردیم ،به خاطر چند تومان ناچیز فصل دهم که برای بنده وهمکاران آموزشی که بار اصلی آموزش وپرورش بر گردن ما سنگینی میکند، حذف شود، دیگر نیازی نبود 8 ماه رتبه بندی را در رسانه ها فریاد کنید. لطفا اگر عدالت هست، به ما هم اندازه کادر اداری افزایش بزنند. وگرنه نه رتبه بندی خواستیم ونه افزایش فصل دهم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
0
1
بره به جهنم دروغ گوی بی شرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
0
1
کجای این توضیحات مربوط به افزایش حقوق ۹۹ میباشد لطفا اول خوب مطالعه کنید بعد بزارین تو سایت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
0
1
آقای وزیر امیدی هم به شما نیست ،آموزش و پرورش یکی مثل دکتر حاجی بابایی را می خواهد که همه هم و غمش آموزش و پرورش و کارکنان و دانش آموزان بود
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
0
1
باسلام وخسته نباشید بااحتساب رتبه بندی وخدمات کشور ی ۸۰۰هزارتومان ب اینجانب اضافه شده بامدرک ارشد و۳۲سال سابقه خواهشا حقیقت را بفرمایید یاتشکر
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
0
2
سلام اگر بجای وزیر و معاون و حتی رییس جمهور اجر بزارند مشکلات ما بهتر حل میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
0
2
حقمان راازخدامیخواهیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
0
1
چرا با اینکه می دانید تفاوت زیادی بین ستادی ها و معلمان ایجاد شده وبا ید گفت تبعیض فقط می خواهید توجیه کنید ؟؟؟؟؟؟ اقایان
مریم کهبند
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
0
5
با سلام و عرض ادب واحترام

وزیر محترم اینجانب با 29سال سابقه ی تدریس ومدرک فوق دیپلم ابتدایی که چهار سال دانشسرا ودو سال درتربیت معلم تحصیل کرده ام شاهد بی عدالتی های فراوان بوده ام .

موقع اضافه کردن حقوق فردی که فوق لیسانس کشاورزی وفلسفه ومعماری دارد با سابقه ی بسیار کمتر از من حقوقش بیشتر از من اضافه شده آیا این عدالت است؟
من از دوران نوجوانی در سخت ترین شرایط چهار سال در سن کم وشرایط دشوار در شهر دیگر در دانشسرا تحصیل کرده ام آیا این حاکی از عشق وعلاقه ی اینجانب به حرفه ی معلمی نبوده است؟
چرا باید بخشامه ای تصویب کنید که من معلم با مدرک فوق دیپلم نتوانم معاون باشم من با کوله باری از تجربه آیا نمی توانم معاون باشم؟قبلا هم که این بخشنامه را نفرستاده بودید داستان ما بهتر از این نبود.آیا ما به جرم نداشتن پارتی همیشه باید عقب بمانیم؟


لطفا قدری تامل کنید وبه فکر باشید که وقتی فردی سی سال معاون می شود کار سختی نیست این سهم حق ما هم بوده است چه کسی جوابگو است چرا من معلم که در آخرین سال تدریسم باز هم عاشق کارم وعاشق دانش آموزانم هستم وهمیشه مورد توجه مدیران واولیا ودانش آموزان بوده ام را دلسرد می نمایید؟ خدا را شاکرم که در این بیست ونه سال حقی را ناحق نکرده ام وخرسندم که همیشه درکلاسم حتی نگاهم را هم بین شاگردانم تقسیم کرده ام وهمیشه مواظب بوده ام که حق امانتهای الهی که زیر دست من بوده اند ضایع نشود واستعدادهایشان را شناسایی وپرورش داده ام واعتماد به نفس آنها را بالا برده ام وهر شب دنبال راه حلی برای حل مشکلات آنها گشته ام و هزاران مورد دیگر ...

حال از شما وزیر ارزشمند وخوانا درخواست دارم که با اندکی تامل بفرمایید آیا من نمی توانم یک معاون باشم؟قاضی خداست .

با تشکر از زحمات وقدردانی از تلاش شما برای ما معلمان ودانش آموزان

مریم کهبند.....09185911811
پاسخ ها
صادق پیشداد از یزد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
سلام خدمت شما همکار بزرگوار، بنده بعنوان یک معلم ابتدایی جدا به شما و امثال شما که مایه آبروی جامعه فرهنگیان می باشید افتخار می کنم.
آری واقعا حق امثال شما را ضایع کرده بی آنکه ذره ای شرم و حیا نمایند.
درود بر شما سرکار خانم مریم کهبند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
1
0
زيراموزشو پرورش و دولت ومجلس شوراي اسلامي عدالت واداره كردن كشور را از كشور هاي ديگر ياد بگير د
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
0
حاجی میرزایی هم مثل وزرای قبلی اموزش وپرورش فقط بله قربان گو وتلاشش حفظ پست خودش است اطلاع از وضع معلم نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
3
0
والا واسه معلمای طمعکار کل ایران را هم بدی بازم راضی نمیشند
بدبخت کارگران زحمت کش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
3
1
والا واسه معلمای طمعکار کل ایران را هم بدی بازم راضی نمیشند
بدبخت کارگران زحمت کش
پاسخ ها
حقگو
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
احمق اگر معلمان نبودن که نوشتن یاد تو بدهند الان این مطلب نمی نوشتی نمک خوردی نمکدان را نشکن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
کارگر محترم که این حرفو میزنی،همه خوب میدانیم چه شرایط سختی رو دارید زندگی میکنید اما به اینم فکر کنید که روزگاران نوجوانی و جوانیتان که شبا شما تو خواب خوش بودید این معلما شب تا سحر درس میخوندن و زحمت میکشیدن،اونروزایی که شما ببخشید پی خوشگذرونی و لذت های لحظه ایتان بودید این عزیزان زحمت می کشیدند و از لذت های خود چشم پوشیده اند و الانم این عزیزانند که بیشتر از هر اقشار دیگری می تونند تو آینده مملکت و فرزندان ما تاثیرگذار باشند،من معلم نیستم اما برای پیشرفت و آینده مملکت باید حقیقت را بپذیریم و به این بزرگواران رسیدگی شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
3
1
خیلی عالیه .دست وزیر درد نکنه ما افزایشمان خیلی خوبه.خدا بده برکت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
1
به نظر من آدمی نباید به خاطر دنیا وپست و مقام ومنافع شخصی حقوق دیگران را پایمال کند درحقیقت جناب وزیر والهیارترکمن ونوبخت همه باید دردادگاه محاکمه شوند به خاطر تضییع حقوق معلمان که به هر نحوی تلاش میکنند معلمان را فقیر نگه دارند تاخانواده آنها ازفقر بپاشد
حقگو
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
0
1
مردمثل حاجی بابایی تا الان وزیر اموزش وپرورش نشده که بفکر معلم ودانش اموز باشد اقای میرزایی این پست به شماهم وفا نخواهد کرد اگردلسوز معلمی که نه ااضافه کاری دارد نه از مزایایی که ادارات واداره کل ها دراند بودید به خوبی از شما یاد میکنند والا ار...........
مهندس
Germany
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
0
0
کشوری که معلمش روکمترازکارمندان دیگه بدونه چیزی به جز یک جهان سومی نخواهدشد.متاسفم...
ت
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
0
0
اگه معلمی بده برا استخدامش صف نمیکشیدین از بس بیکاری همش میگین حقوقمان کمه اگه دولت توی این هفت ماه بیکاری که دارین سم پاشی بده بهتون تا خیابون رسوم پاشی کنین این همه حقوق حقوق تمیزکردن
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: