کد خبر: ۸۴۶۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۶۲۲
وزارت حمل و نقل آلمان اعلام کرده که قصد دارد به منظور جلوگیری از انتقال و انتشار بیشتر ویروس کرونا به مرزهای این کشور، پرواز به ایران و چین را متوقف و لغو کند.

آلمان پرواز به ایران و چین را متوقف می‌کندبه گزارش خبرداغ ، بر اساس گزارش روزنامه بیلد آلمان به نقل از رویترز، وزارت راه و حمل و نقل آلمان روز دوشنبه اعلام کرده که قصد دارد به منظور جلوگیری از شیوع و انتشار بیشتر ویروس خطرناک و مرگبار کرونا به داخل مرزهای این کشور اروپایی، تمامی پروارهای خود به ایران و چین را تا اطلاع ثانوی متوقف و لغو کند.

آلمان همچنین از نخستین ساعات صبح امروز، دوشنبه ۱۶ مارس سال جاری میلادی، برای مقابله با شیوع کرونا تمامی مرزهای خود با کشورهای فرانسه، اتریش، دانمارک، سوئیس و لوگزامبورگ را بست و اعلام کرد که هرگونه تردد با محدودیت و کنترل شدید امنیتی انجام خواهد شد.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: