کد خبر: ۸۴۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۳۶۰
رئیس سازمان برنامه و بودجه کمک‌های مالی دولت به مشاغل و خانواده‌های کم درآمد با توجه به شیوع کرونا را تشریح کرد.

تشریح کمک‌های مالی دولت به مشاغل و خانواده‌های کم درآمد با توجه به شیوع کرونابه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه مشترک ستاد اقتصادی دولت و نمایندگان فعالان اقتصادی در خصوص مصوبات این جلسه گفت: آنچه که آقای رئیس‌جمهور در پایان جلسه در خصوص مصوبات اعلام کردند به دو گروه تقسیم می‌شود؛ یک بخش مربوط به تمهیل و درنظر گرفتن مهلتی برای کسانی است که مشاغل‌شان در این دوره کرونا آسیب دیده و ما آنها را به ده گروه از مشاغل تعریف کردیم که برای آنها از نظر مالیات، بیمه و اقساط بانکی تمدیدهایی در نظر گرفتیم و بخش دیگر مربوط می‌شود به مبالغ بلاعوض که این بخش از تعهدات مالی توسط سازمان برنامه و بودجه تقبل شده است.

وی در خصوص این کمک‌های بلاعوض نیز گفت: این مبالغ یکی پرداخت ۴ مرحله کمک بلاعوض به خانواده‌های کم درآمد است که ۳ میلیون نفر هستند و امروز تصمیم گرفتیم به هریک از آنها ۲۰۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومان در چهارمرحله کمک بلاعوض پرداخت کنیم و اولین مرحله نیز در همین هفته صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: بنابراین این بخش را سه‌شنبه پرداخت می‌کنیم و گروه بعدی کسانی هستند که در مشاغل همچون کارگران فصلی بودند که یک تا دو میلیون تومان در کارت حمایت معیشتی آنها شارژ می‌کنیم و بعد سه ماه تنفس با اقساطی از کمک معیشتی آنها کم می‌شود و لازم نیست خودشان به بانک بروند و البته با توجه به بازپرداخت اقساط که چهاردرصد است فاصله تا ۱۲ درصد را دولت انجام می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: