کد خبر: ۸۴۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۲۶۷
با پیگیری‌های سرکنسولگری ایران در دوبی، تا کنون یک هزار و ۴۵۹ ایرانی با هواپیما و کشتی از شارجه و دوبی به میهن اسلامی بازگشتند.

۱۴۵۹ مسافر ایرانی از شارجه و دوبی به کشور بازگشتند؛ ۵۴۰ نفر با کشتی، ۹۸۱ نفر با هواپیمابه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب؛ با پیگیری‌های سرکنسولگری ایران در دوبی، تا کنون یک هزار و ۴۵۹ ایرانی با هواپیما و کشتی از شارجه و دوبی به میهن اسلامی بازگشتند.

به گزارش کنسولگری ایران در دوبی، تاکنون ۵۴۰ مسافر ایرانی با کشتی از شارجه راهی بندرعباس شدند،۵۹۲ نفر نیز با هواپیمایی ماهان و۱۸۳ مسافر با هواپیمایی ایران‌ایر و۱۴۴ نفر دیگر با هواپیمایی کیش به کشور بازگشتند.

بر اساس این گزارش، این رویه در روز‌های آینده تا انتقال همه مسافران به کشور ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است که با توقف پرواز‌های هوایی بین ایران و امارات متحده عربی تعداد زیادی از مسافران ایرانی در این کشور بلاتکلیف بودند تا با پیگیری‌های سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دوبی صبح امروز، مجوز چند پرواز بدون مسافر از تهران برای انتقال مسافران ایرانی صادر شد و با پرواز هواپیما‌های شرکت‌های ایرانی به فرودگاه آل مکتوم دوبی مسافران ایرانی به میهن اسلامی بازگشتند.
لینک کوتاه
منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: