کد خبر: ۸۴۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
تعداد بازدید: ۱۸۷
معاون آموزش حوزه‌های علمیه:
معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور از تعطیلی حوزه علمیه قم در روز یکشنبه خبرداد. او بیان کرد: روزهای بعد نیز با توجه به گزارش های محیطی و مکانی و شرایط موجود برای تعطیلی بیشتر تصمیم گیری خواهد شد.

دروس حوزه علمیه قم فردا هم تعطیل هستند / برای روزهای بعد با توجه به گزارش ها تصمیم گیری خواهد شدبه گزارش خبرداغ ، حجت‌الاسلام والمسلمین رستم نژاد گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و به خصوص استان قم و توصیه های بهداشتی مسئولان امر بر لزوم حفظ ایمنی و مراقبت های لازم، امروز شنبه حوزه علمیه قم تعطیل شد.

وی افزود: بر همین اساس و با توجه به پایداری شرایط اضطرار و به منظور جلوگیری از اجتماعات گسترده و کاهش درصد انتقال ویروس کرونا دروس حوزه علمیه استان قم فردا یکشنبه نیز در همه مقاطع تعطیل است.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: روزهای بعد نیز با توجه به گزارش های محیطی و مکانی و شرایط موجود برای تعطیلی بیشتر تصمیم گیری خواهد شد.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: