کد خبر: ۸۴۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۸۴۹
جلسه دکتر رضا مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با مسئولان کانون های بازنشستگی فولاد برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در ابتدای این نشست، مسئولان کانون های بازنشستگی فولاد در سخنانی ضمن تبریک به دکتر مسرور و آرزوی توفیق برای ایشان نکات و دغدغه های خود را مطرح نمودند.

مسرور: ایجاد ثروت هدف اصلی ما در صندوق بازنشستگی فولاد استجلسه دکتر رضا مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با مسئولان کانون های بازنشستگی فولاد برگزار گردید.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در ابتدای این نشست، مسئولان کانون های بازنشستگی فولاد در سخنانی ضمن تبریک به دکتر مسرور و آرزوی توفیق برای ایشان نکات و دغدغه های خود را مطرح نمودند.

درخواست اجرای همسان سازی، پرداخت مطالبات باقی مانده از سال ۹۱، حل مشکلات درمانی بازنشستگان، لزوم تعیین تکلیف صندوق به لحاظ حقوقی، لزوم ثبات مدیریتی و … از عمده ترین خواسته های مسئولان کانون ها بود.

دکتر مسرور در این جلسه که با حضور دکتر هاشمی منش و معاونان صندوق برگزار گردید ضمن خیرمقدم به کانون های بازنشستگی اظهار داشت: واقع مطلب این است که شما عزیزان میزبان و ما مهمان هستیم.

وی خطاب به مسئولان کانون های بازنشستگی فولاد تصریح کرد: در جریان مشکلات شما هستم. هر چند تازه یک هفته است که اداره صندوق را بر عهده گرفته ام اما تمام مسئولیت ها و حتی قصورهای گذشته را بر عهده می گیرم.

وی افزود: برنامه من دو ساله است. یکی از هدف گذاری های اصلی ما اجرای مطالباتی است که در این جلسه مطرح نمودید ولی توجه داشته باشید که همه چیز باید از مسیر قانونی خود بگذرد.

مسرور با بیان اینکه امروز به هر دلیلی صندوق وضعیت مطلوبی ندارد گفت: صندوقی که ۵ هزار بیمه شده و ۸۶ هزار بازنشسته دارد و منابع و مصارف آن باهم نمی خواند معنای واقعی صندوق را ندارد. البته ما علیرغم این موضوع با عزمی مصمم به پیش می رویم. تمام مسئولیت های من در حوزه اقتصادی بوده بنابراین از همه تجربه ام برای مدیریت بهینه صندوق استفاده می کنم.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید ویژه بر لزوم حل مشکلات درمانی بازنشستگان افزود: باید مشکلات درمانی بازنشستگان حل شود. اصلا برای من قابل قبول نیست که دفترچه شسبد مورد پذیرش بیمارستان ها و داروخانه ها نیست. قطعا این مشکلات را با همکاری و تعامل با هیات مدیره حل خواهیم کرد.

مسرور  با تاکید بر شفافیت در اطلاع رسانی گفت: سایت صندوق را از حالت کنونی به وضعیت مطلوبی تغییر می دهیم و با تکیه بر اصل شفاف سازی تمام اطلاعات از جمله صورت های مالی را بر روی سایت قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به سختی کار در صنایع معدنی و فولادی ادامه داد: با توجه به عضویت در هیات مدیره شستا و بازدید از ذوب آهن اصفهان با سختی کار در آنجا آشنا هستم. همه مسئولان از جمله وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیر حل مشکلات شما هستند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد تاکید کرد: قول می دهم به عنوان حافظ منافع شما بازنشستگان با تضییع حقوق شما برخورد کنم.

وی ادامه داد: باید بازده دارایی های صندوق را بالا ببریم. پرتفوی سهام صندوق را تقویت کنیم و شرکت های زیان ده را تعیین تکلیف کنیم که این مورد را در ماه های آینده انجام خواهیم داد. بنابراین افزایش نرخ بازدهی شرکت ها و تعیین شرکت های ورشکسته را در دستور کار داده ایم. ایجاد ثروت هدف اصلی ما در صندوق بازنشستگی فولاد است.

مسرور اظهار داشت: باید با همکاری یکدیگر برنامه های مورد نظر را برای بهبود وضعیت صندوق اجرا کنیم.

وی خطاب به بازنشستگان گفت: پیشنهادات خود را درباره بهبود خدمات درمانی ارائه دهید تا آن ها را در صندوق بررسی کرده و در صورت قابلیت اجرا انجام دهیم. تکریم بازنشستگان را در دستور کار قرار داده و دغدغه های این عزیزان را پیگیری خواهیم کرد. حتما در سفرهای استانی با بازنشستگان دیدار خواهم کرد. ضمن اینکه معاونت فنی و بیمه ای هم باید به صورت مرتب با نمایندگان کانون ها جلسه داشته باشد.

وی افزود: همه مباحث مطرح شده در جلسه را پیگیری خواهم کرد.

دکتر هاشمی منش سرپرست سابق صندوق نیز در سخنانی در این جلسه ضمن تشکر از همکاری کانون ها اظهار داشت: هیات امنا بعد از بررسی صورت های مالی سال ۹۷ خواسته کانون ها در خصوص همسان سازی را در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی زاده
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
1
از شما مسئولین محترم تقاضا داریم فکری برای مطالبات سال۹۱ب بعد بکنید بخدا تمام بازنشستگان بیماری ریوی دارن ب این پول احتیاج دارن شما رو بخدا فکری بکنین.باتشکر و سپاس فراوان
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: