کد خبر: ۸۴۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
تعداد بازدید: ۴۵۸
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با نوسان جزئی همراه است. طبق آخرین قیمت بازار، پژو ۲۰۷ اتوماتیک نسبت به قیمت روز خودرو در (۲۷ بهمن ۹۸) با افزایش ۲ میلیون تومانی به قیمت ۱۹۹ میلیون تومان خرید و فروش شد. سمند ال ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) و سایپا ۱۱۱ با افزایش متوسط ۵۰۰ هزار تومانی به ترتیب به مبلغ ۹۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۶۶ میلیون تومان خرید و فروش شدند.
قیمت روز خودرو در ۲۸ بهمن / ۶ خودرو گران و ۲ خودرو ارزان شدندبر اساس معاملات انجام شده امروز (۲۸ بهمن ۹۸)  قیمت خودرو در بازار آزاد ۶ محصول  نسبت به دیروز   با افزایش متوسط ۹۰۰ هزار تومانی و ۲ مدل  با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی همراه است.

به گزارش خبرداغ ، طبق آخرین قیمت بازار، پژو ۲۰۷ اتوماتیک   نسبت به قیمت روز خودرو  در  (۲۷ بهمن ۹۸) با افزایش ۲ میلیون تومانی به قیمت ۱۹۹ میلیون تومان خرید و فروش شد.

سمند ال ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) و سایپا ۱۱۱ با افزایش متوسط ۵۰۰ هزار تومانی به ترتیب به مبلغ ۹۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ۹۸ میلیون  و ۵۰۰ هزار تومان و ۶۶ میلیون تومان خرید و فروش شدند.

سایپا ۱۳۱ و تیبا ۲ به ترتیب به نرخ ۶۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۷۶ میلیون و ۳۰۰  هزار تومان فروخته شدند که این اعدا بیانگر افزایش ۳۰۰ هزار تومانی در قیمت است.

دنا پلاس توربو و دنا (تیپ ۱) با افزایش متوسط یک میلیون تومانی به ترتیب به قیمت ۱۹۵ میلیون  تومان و ۱۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان  رسیدند.

قیمت روز خودروهای داخلی
مدل خودرو قیمت (تومان)
سمند LX ۹۸,۱۰۰,۰۰۰
پژو 405 GLX  ۹۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس ۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو 206 تیپ ۲ (ساده) ۹۸,۵۰۰,۰۰۰
پژو 206 تیپ ۵ (ساده) ۱۱۹,۶۰۰,۰۰۰
رنو تندر پلاس اتوماتیک(بدون رینگ) ۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۱۱ ۶۶.۰۰۰.۰۰۰
سایپا ۱۳۱ ۶۰.۸۰۰.۰۰۰
 سایپا ۱۳۲ ۶۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا سراتو ۲۰۰۰ (اتوماتیک)  ۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰
ساینا ۷۶,۵۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ ۷۶,۳۰۰,۰۰۰
تیبا(رینگ فولادی ) ۷۱,۳۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو ۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا (تیپ۱) ۱۴۱,۷۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱۹۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار(ساده)  ۱۲۱,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر پلاس دنده ای  ۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا LX ۱۰۳,۰۰۰,۰۰۰
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: