کد خبر: ۸۴۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸
تعداد بازدید: ۸۴۱
صحبت‌های ضد و نقیضی در قبال مصدومیت شیخ دیاباته، ستارۀ مالیایی استقلال وجود دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در آستانۀ برگزاری دیدار حساس دربی، شیخ دیاباته به طرزی عجیب و باورنکردنی در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان دچار مصدومیت شد و سریعاً زمین بازی را ترک کرد تا غیبت او در دربی روز پنجشنبه، طبق اعلام کادر پزشکی آبی‌ها قطعی شود! ادعایی که باعث بهت و تعجب شدید هواداران آبی‌ها شد.

 

 

کادر پزشکی استقلال اعلام کرده که مصدومیت دیاباته از ناحیۀ عضۀ چهارسر پای راست اوست، اما از لحظۀ مصدومیت این سوپراستار هیچ صحنه یا ویدیویی در دست نیست و مشخص نیست که او چگونه درگیر این مصدومیت سنگین شده است! تا تئوری جالبی به نام شبیخون فرهاد مجیدی با فریب دادن پرسپولیسی‌ها به باور غیبت شیخ دیاباته به وجود بیاید و این مربی باهوش در روز دربی، با بازی دادن به دیاباته، سرخ‌ها را غافلگیر کند و باعث گمراهی آنها در بازیخوانی استقلال شود!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: