کد خبر: ۸۴۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۱۶۴
مدیرکل بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: ایران در زمینه ارائه نیروی انسانی و تجهیزات به چین اعلام آمادگی کرده و با سفارت چین جلسه داشته است که منتظر پاسخ طرف چینی هستیم

تاکنون هیچ موردی از کرونا در ایران اعلام نشده است/ اعلام آمادگی ایران برای ارائه نیروی انسانی و تجهیزات به چینبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، دکتر گویا مدیرکل بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در نشست خبری سخنگوی دولت درباره مشاهده یک فرد مشکوک کرونا در اصفهان گفت: مواردی را در کشور داریم که مشکوک به کرونا ویروس هستند، به دلیل اینکه علائم این بیماری با آنفولانزا یکی است، هر کسی که مشکوک باشد را بستری می‌کنیم و آزمایش‌‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: فردی که در اصفهان مشکوک بود پس از بررسی‌ها و آزمایش‌های لازم مرخصی شده است و تاکنون هیچ موردی در ایران اعلام نشده است.

گویا درباره دانشجویان ایرانی مقیم چین نیز تاکید کرد: در مورد دانشجویان ووهان تا بحال هیچ موردی از این دانشجویان مبتلا به بیماری نبودند.

گویا افزود: دوره کمون این بیماری از ۷ تا ۱۴ روز است که ایران ۱۴ روز را در نظر می‌گیرد.

وی درباره کمک ایران در این زمینه به چین گفت: ایران در زمینه نیروی انسانی و تجهیزات اعلام آمادگی کرده و با سفارت چین جلسه داشته است که منتظر پاسخ طرف چینی هستیم، درهمین رابطه وزیر بهداشت در صدد تماس با طرف چینی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: