کد خبر: ۸۴۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۱۵۳
وزیر بهداشت گفت: به شما اطمینان می‌دهم که هرگونه مورد ابتلا به کرونا بلافاصله و مستقیم به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وزیر بهداشت: هرمورد ابتلا به کرونا اطلاع رسانی خواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، سعید نمکی وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در نامه ای از دکتر جهانگیری خواستم تا هرگونه تردد بین کشور ایران و چین تا اطلاع ثانوی ممنوع شود. عصر دیروز جلسه ای اضطراری تشکیل شد و با حمایت مستقیم ایشان تمام پروازها رفت و برگشت به چین لغو شد.

تا پاسی از شب با روسای دانشگاه‌ها در حال تماس و‌ گفت‌وگو بودم و در هیچ نقطه از کشور خبری از کرونا ویروس نبود.
هرچند ویروس کرونا مرز نمی‌شناسد اما تمام مرزهای کشور تحت کنترل و نظارت همکارانم قرار دارد و شبانه روز در‌ حال انجام تست‌های لازم هستند. صبح اول وقت هم از معاونانم خبر گرفتم و خوشبختانه هنوز هم خبری از ورود این ویروس به کشور نیست.

در این بین لازم است یاداوری کنم که نباید به اخبار کذب و شایعات درباره این ویروس توجه کنید. چراکه ویروس شایعه می‌تواند از کرونا هم خطرناک‌تر باشد. به شما اطمینان می‌دهم که هرگونه مورد ابتلا بلافاصله و مستقیم به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

ما برای کنترل این ویروس به همراهی و همکاری همه شما نیازمندیم و باور داریم که این موضوع با اطلاع رسانی صحیح و به موقع و رعایت نکات بهداشتی و پیشگیرانه محقق خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: