کد خبر: ۸۴۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۲
نماینده مردم چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه، افزایش حقوق کارکنان ۱۵ درصد در نظر گرفته شده که با نرخ تورم، اختلاف ۲۵ درصدی دارد.

در لایحه بودجه افزایش حقوق کارکنان ۱۵ درصد در نظر گرفته شدهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سلام امینی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۶ بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر  شفاهی ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س)، شهادت سردار سلیمانی و درگذشت قربانیان حوادث کرمان و هواپیمای مسافربری گفت: تذکر اول من به وزیر آموزش و پرورش است، ضعیف ترین طبقه فرهنگیان، خدمتگذاران و سرایداران هستند. در قانون رتبه بندی فرهنگیان این افراد نادیده گرفته شده اند.

وی افزود: خدمتگذاران هر روز قبل از مدیران و دبیران به مدارس می آیند و آخرین نفری هستند که از مدارس خارج می شوند، امیدواریم حقوق آنها مدنظر قرار بگیرد.

نماینده چرداول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تذکر دوم من به رئیس جمهور است، به خوبی میدانیم نرخ تورم در مرز ۴۰ درصد است و براساس قانون افزایش حقوق کارکنان باید متناسب با نرخ تورم باشد، ادامه داد: در لایحه بودجه افزایش حقوق کارکنان ۱۵ درصد در نظر گرفته شده که با نرخ تورم اختلاف ۲۵ درصدی دارد.

امینی با تاکید بر اینکه نحوه افزایش حقوق کارکنان در سال گذشته نیز دارای مشکلاتی بود، عنوان کرد: حقوق افرادی که ۳ میلیون تومان دریافت می کنند حدود ۴۰۰هزار تومان افزایش می یابد، در حالی که حقوق ۱۰ میلیون تومانی افزایش یک و نیم میلیون تومانی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: