کد خبر: ۸۳۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۶۹۷
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین، هرگونه انفجار در پادگان شهدای جوادنیای آبیک را تکذیب کرد.

استانداری قزوین: انفجار در پادگان جوادنیای آبیک کذب است / احساس لرزش زمین، احتمالا ناشی از زمین لرزه ۳.۲ ریشتری شب گذشته بودمدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین، هرگونه انفجار در پادگان شهدای جوادنیای آبیک را تکذیب کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از صداوسیما، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین بااشاره به انتشار شایعه تکذیب انفجار در پادگان جوادنیای آبیکانفجار در پادگان جوادنیای آبیک گفت: در این پادگان هیچ انفجاری رخ نداده است و احساس لرزش زمین ، احتمالا ناشی از زمین لرزه ای بوده که شب گذشته این منطقه را لرزاند.

مهدیخانی ، با اشاره به زمین لرزه ۳.۲ ریشتری که در ساعت ۲۰:۲۸ دیشب در حد فاصل هشتگرد و آبیک گفت: این زمین لرزه خسارت و تلفاتی نداشت، ولی نکته بسیار حایز اهمیت این است که رخداد زلزله در این ناحیه از استان بسیار کم سابقه بوده و این می تواند زنگ خطری برای مردم و مسئولان استان باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: