کد خبر: ۹۶۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
تعداد بازدید: ۷۳
مدیر تیم فوتبال تراکتور اعلام کرد مسئولیت فنی این تیم بر عهده حمید مطهری است و تصمیمات تنها با نظر او گرفته می‌شود.

مظفری‌زاده: نیمکت تیم با یحیی ارتباطی نداشتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سعید مظفری‌زاده پس از پایان دیدار تراکتور و استقلال با تساوی بدون گل اظهار داشت: بازی حساسی برای هر دو تیم بود. بچه‌های ما در کار تیمی خوب عمل کردند و تمرکز داشتند و در نیمه دوم و به خصوص ۲۰ دقیقه آخر فشار آوردند و موقعیت‌های خوبی خلق کردند اما متاسفانه توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد و به مساوی رسیدیم. امیدوارم که بتوانیم در بازی‌های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

به نقل از ورزش سه او درباره ناراحتی هواداران تراکتور و بدرفتاری آنها با تماشاگران استقلال عنوان کرد: من بدرفتاری از هواداران‌مان ندیدم و نمی‌توانم در این باره اظهارنظر کنم. هواداران ما واقعا خونگرم و خوب هستند و در شلوغ‌ترین بازی‌ها آمدند و با نظم و انضباط استادیوم را ترک کردند. ما از آنها ممنونیم که همیشه پشتیبان تیم ما هستند و من امروز مورد خاصی ندیدم.

مدیر تیم تراکتور در خصوص صحنه مشکوکی که در محوطه جریمه استقلال رخ داد، گفت: وقتی کنار زمین و روی نیمکت هستی، خیلی به صحنه‌ها مسلط نیستی. نمی‌توانم اظهارنظری کنم.

او همچنین درباره صحنه برخورد مهرداد محمدی و شجاع خلیل‌زاده عنوان کرد: ما در حال رسیدگی به مصدومیت یکی از بازیکنان‌مان بودیم و ندیدم اما شدت برخورد از اتفاقی که روی صورت شجاع افتاد، مشخص بود. او هم پارگی لب داشت و هم لق شدن دندان اما صحنه را ندیدم.

مظفری‌زاده در خصوص مصدومیت صفا هادی توضیح داد: صفا یک کشیدگی خفیف در تمرین پیدا کرد که پزشکان تشخیص دادند باید استراحت کند تا آسیب‌دیدگی‌اش بدتر نشود، چون ما بازی‌های حساسی در جام حذفی و لیگ برتر داریم.

وی در پاسخ به اینکه آیا تعویض‌ها با نظر حمید مطهری انجام می‌شد یا یحیی گل‌محمدی با نیمکت در ارتباط بود، گفت: آقای مطهری در کنفرانس مطبوعاتی هم گفتند مسئولیت فنی تیم را بر عهده دارند و کنار زمین هستند و نسبت به مسائل تیم مشرف هستند.

مظفری‌زاده در واکنش به اینکه به نظر می‌رسید عسگری با ایرپاد در ارتباط بود، عنوان کرد: من متوجه چنین چیزی نشدم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: