کد خبر: ۸۳۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
تعداد بازدید: ۲۶۵
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به‌منظور نوسازی ناوگان حمل‌ونقل فرآورده، تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای را با بانک تجارت و شرکت صنعتی ماموت امضا کرد.

به گزارش خبرداغاعطای تسهیلات به‌منظور نوسازی ناوگان حمل‌ونقل فرآورده به نقل از  شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، با هدف نوسازی ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی، تفاهم‌نامه‌ سه‌جانبه‌ای بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، بانک تجارت و شرکت صنعتی ماموت با حضور امیر وکیل‌زاده، مدیرعامل شرکت ملی پخش، رضا دولت‌آبادی، مدیرعامل بانک تجارت و مهرزاد فردوس، رییس هیات مدیره گروه صنعتی ماموت و جمعی از مدیران ارشد این ادارات در ساختمان مرکزی بانک تجارت منعقد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این آیین به‌روزرسانی مخازن حمل فرآورده را یکی از ضرورت‌های توزیع فرآورده در کشور عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف بزرگ این تفاهم‌نامه افزایش ایمنی ناوگان حمل‌ونقل است و بی‌شک برای مالکان و شرکت‌ها مزایای زیادی خواهد داشت.

وکیل‌زاده افزود: شرکت ملی پخش سال‌هاست با شرکت ماموت در زمینه گسترش ناوگان حمل‌ونقل همکاری داشته و قراردادها و تفاهم‌نامه‌هایی موفقیت‌آمیز داشته است.

مدیرعامل بانک تجارت نیز در این آیین گفت: در فاز نخست این تفاهم‌نامه، حدود ۲ هزار میلیار ریال برای تجهیز و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل اختصاص داده است، نرخ این قرارداد ۱۲ درصد بوده و مدت بازپرداخت آن چهار ساله است.

رضا دولت‌آبادی افزود: به‌منظور کمک به مصرف‌کننده، بازپرداخت این وام به صورت پلکانی و غیریکنواخت دیده شده و به محض جمع‌آوری مدارک، تا سه روز این تسهیلات پرداخت خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: