کد خبر: ۸۳۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
تعداد بازدید: ۱۹۲
با حکم «جعفر آهنگران» معاون برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «فتح اله آقاسی زاده» به عنوان «سرپرست مدیریت برنامه ریزی و بودجه» این دبیرخانه منصوب شد.

سرپرست مدیریت برنامه ریزی و بودجه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد منصوب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  فرینا، در بخشی از این حکم آمده است؛

نظر به سوابق علمی و تجارب ارزنده شما در عرصه های مختلف برنامه و بودجه و اقتصاد کلان، جنابعالی به سمتسرپرست مدیریت برنامه ریزی و بودجه منصوب می شوید.

انتظار دارد ضمن هماهنگی و تعامل موثر و ارتباط مستمر با همه حوزه های دبیرخانه و با بهره گیری از ظرفیت های موجود به خصوص در سازمان های مناطق آزاد و سایر نهادها و دستگاه های مرتبط، مقدمات امر را برای تدوین و تصویب طرح ها و برنامه های مورد نظر و لازم در تامین اهداف پیش گفته و تحقق بودجه عملیاتی فراهم آورید. بدیهی است همه همکاران عزیزم در حوزه معاونت متبوع، همکاری همه جانبه و مشارکت اثر بخش را با مدیریت برنامه ریزی و بودجه معمول خواهند داشت.

رجاء واثق دارد با اتکال به الطاف الهی در ایفای مطلوب وظایف محوله و در چارچوب سیاست های کلان دولت تدبیر و امید، موفق و مؤید باشد.

گفتنی است؛ از مهمترین سوابق کاری «فتح اله آقاسی زاده» می توان به معاونت دفتر شورای اقتصاد و دفتر اقتصاد مقاومتی سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: