کد خبر: ۸۳۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۲۹
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و با افزایش آلودگی هوا، ۱۵۴۱ نفر به دلیل بیماری‌های قلبی و تنفسی به مراکز اورژانس مراجعه کرده‌اند.

آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۴۱ نفر را به مراکز اورژانس کشاندبه گزارش خبرداغ، مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره آمار مراجعین بیماران تنفسی و قلبی طی ۲۴ ساعت گذشته به بخش اورژانس مراکز درمانی به دلیل آلودگی هوا اظهار داشت: در استان‌های البرز، تهران و مرکزی شاهد بیشترین مراجعه کنندگان به مراکز اورژانس بوده‌ایم و به طور کلی ۱۵۴۱ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته به مراکز اورژانس مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۵۷۰ نفر به دلیل بیماری‌های تنفسی و ۹۷۱ نفر به دلیل بیماری‌های قلبی به این مراکز مراجعه کرده‌اند،‌گفت: استان تهران با ۱۰۵۱ مراجعه در صدر آمار قرار دارد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور افزود: استان‌های اصفهان، البرز و مرکزی در رده‌های بعدی مراجعات بیماران قلبی و تنفسی قرار گرفته‌اند.

خالدی تاکید کرد: به هموطنان خصوصا گروه‌های حساس توصیه می‌شود در صورت امکان از تردد غیرضرور خودداری کرده و در صورت تردد و حضور در اماکن عمومی نیز از ماسک‌های استاندارد استفاده کنند.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: