کد خبر: ۸۳۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۱
فوق ستاره پرتغالی که در مراسم توپ طلا در پاریس غایب بود ترجیح داد در مراسمی دیگر در ایتالیا حاضر شود و جایزه خود را آن جا دریافت کند.

رونالدو جایزه‌اش را در ایتالیا گرفتبه گزراش خبرداغ به نقل از  فارس ، شب گذشته مراسم توپ طلای فوتبال جهان در سال 2019 در شهر پاریس برگزار شد و لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا برای ششمین بار به این عنوان رسید.

رقیبان او ویرجیل فان دایک و کریس رونالدو بودند که البته فوق ستاره پرتغالی و دارنده 5 توپ طلا در این مراسم غایب بود و ترجیح داد در ایتالیا بماند.

البته او در خانه نماند و در مراسمی دیگری در ایتالیا حاضر شد. وی در مراسم برترین های فوتبال ایتالیا حضور یافت و جایزه برترین مهاجم و بازیکن فصل سری آ را دریافت کرد.

کریس که سعی فراوانی داشت ایتالیایی صحبت کند، پس از دریافت جوایزش عنوان کرد: از هم‌تیمی‌هایم و افرادی که به من رای دادند، ممنونم. پس از دو سال حضور در ایتالیا، می‌توانم بگویم که سری آ لیگ بسیار دشواری است. از همه کسانی که به من رای دادند تشکر می کنم و امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: