کد خبر: ۸۳۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۲۲۹
همزمان با راه‌اندازی تاکسی‌های اینترنتی، شایعه تعلق داشتن اسنپ به سپاه وجود داشت اما به تازگی مدیرعامل این شرکت توضیحاتی را درباره سهامداران آن ارائه کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، از زمان روی کار آمدن تاکسی‌های ایترنتی در ایران شایعه‌ای مبنی بر اینکه سهام‌دار اصلی و صاحب شرکت اسنپ، سپاه پاسداران است در فضای مجازی دست به دست شد. شایعه‌ای که بسیاری از ضدانقلاب به صورت پیش فرض برای هر استارتاپی آن را بیان می‌کنند و قصد دارند تا با انتساب چنین شرکت‌هایی، سپاه را به درآمدزایی از این طریق متهم کنند.

شایعه‌ی انتساب مالکیت اسنپ به سپاه

اما به تازگی ژوبین علاقبند مدیرعامل شرکت اسنپ در برنامه تهران 20 عنوان کرد: در حدود ۶۰ درصد از سهام اسنپ متعلق به شرکت ایرانسل است؛ در حدود ۳۰ درصد از سهام در اختیار سهامدار آلمانی و ۱۰ درصد باقی‌مانده نیز متعلق به هایپراستار است که صاحب اصلی آن یک تاجر از امارات متحده عربی به شمار می‌رود.

شایعه‌ی انتساب مالکیت اسنپ به سپاه

پیش از این نیز سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه تصریح کرده بود: نه تنها" اسنپ" ، بلکه هیچ یک از سامانه های هوشمند حمل و نقل شهری، ارتباطی با سپاه نداشته و ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: