کد خبر: ۸۳۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۳۶۶
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره آخرین وضعیت گزارش خودروسازان گفت: گزارش تخلفات خودروسازان نهایی شده و به زودی در کمیسیون اصل ۹۰قرائت می‌شود.

گزارش تخلفات خودروسازان نهایی شد/ رئیس کمیسیون اصل ۹۰: به دنبال مطرح کردن گزارش در صحن علنی مجلس هستیم / همه ابعاد مربوط به تخلفات، فسادها، رانت‌ها، سوءمدیریت‌ها و مشکلات صنعت خودروسازی بررسی شدهبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت گزارش این کمیسیون از وضعیت خودروسازان گفت: گزارشی از آخرین وضعیت و تخلفات خودروسازان تهیه شده است.

وی افزود: براساس تقسیم وظایف صورت گرفته، آقای پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس که درباره تخلفات و فسادهای موجود در خودروسازی‌ها تحقیقات جامعی انجام داده است، گزارشی را به صحن کمیسیون ارائه دهد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ بعد از اینکه گزارش تخلفات خودروسازان در صحن کمیسیون اصل ۹۰ مطرح شود، به دنبال مطرح کردن آن در صحن علنی هم خواهیم بود.

وی گفت:‌ همه ابعاد مربوط به تخلفات، فسادها، رانت‌ها، سوءمدیریت‌ها و مشکلات صنعت خودروسازی و خودروسازان کشورمان در این گزاش بررسی شده است.

محمدی گفت: در این گزارش از کیفیت خودرو تا قیمت آن، پرسنل مازاد در خودروسازان، نقش خودروسازان در تصادفات، عدم ایفای به موقع به تعهد در قبال مشتریان، راهکارها و رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف در این گزارش کمیسیون اصل ۹۰ موجود است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: