کد خبر: ۸۳۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
تعداد بازدید: ۲۳۹
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از جریمه ۶۶ میلیاردی سایپا سیتروئن خبر داد و گفت: از جمع این مبلغ ۲۲ میلیارد و ۳۲۳ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۸۷۳ ریال مربوط به اضافه دریافتی از مشتریان و گرانفروشی خودرو بوده که به شکات پرونده مسترد می‌شود.
جریمه ۶۶ میلیارد ریالی سایپا سیتروئن به دلیل گرانفروشی

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدعلی اسفنانی از جریمه ۶۶ میلیاردی سایپا سیتروئن خبر داد و گفت: باشکایت تعداد ۳۷ نفراز هموطنان و تایید گزارش سازمان صمت مبنی بر اضافه دریافتی شرکت سایپا سیتروئن از آنان و گرانفروشی شرکت، پرونده تخلف تنظیم و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران ادامه داد: به موجب حکم قطعی شعبه پنجم تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان تهران متهم این پرونده جمعا به مبلغ ۶۶ میلیارد و ۹۷۱ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۶۱۹ ریال جریمه نقدی محکوم گردید که از جمع این مبلغ ۲۲ میلیارد و ۳۲۳ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۸۷۳ ریال مربوط به اضافه دریافتی از مشتریان و گرانفروشی خودرو به تجدید نظرخواهان بوده است که به شکات پرونده مسترد می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: