کد خبر: ۸۳۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
تعداد بازدید: ۱۹۸
وزیر صنعت، معدن و تجارت از توقف تولید ۴ خودرو در سال ۹۸ و ابتدای سال ۹۹ خبر داد و در ادامه گفت" اصلاح ساختار و ساماندهی صنعت خودرو یکی از برنامه های جدی وزارت صمت است."
وزیر صنعت: تولید پژو ۴۰۵ امسال و سه نوع پراید سال آینده متوقف می‌شود
به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: وزیر صنعت، معدن و تجارت از توقف تولید ۴ خودرو در سال ۹۸ و ابتدای سال ۹۹ خبر داد و در ادامه گفت" اصلاح ساختار و ساماندهی صنعت خودرو یکی از برنامه های جدی وزارت صمت است."

رضا رحمانی با اشاره به توقف تولید ۴ محصول تصریح کرد: تولید پژو ۴۰۵ glx بنزینی تا پایان امسال متوقف می شود.

وی همچنین با بیان اینکه تولید ۳ نوع پراید نیز در ماه های آینده متوقف خواهد شد افزود: تولید این سه محصول نیز در دی‌ماه ۹۸، اردیبهشت و تیرماه ۹۹ متوقف خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ارتقای کیفیت و افزایش رضایت مردم را از مهم ترین دلایل این تصمیم برشمرد و گفت: باید تلاش کنیم در کنار افزایش کمّی خودروها، کیفیت آنها نیز افزایش یابد و در این راستا حذف برخی محصولات می‌تواند راهگشا باشد .

وی همچنین از جایگزین شدن خودروهای جدید به جای محصولاتی که از رده خارج می شوند، خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: