کد خبر: ۸۲۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۳۱۶
با برگزاری مجمع عادی به طور فوق العاده، اعضای اصلی و علی البدل بانک ملت برای مدت دو سال انتخاب شدند.
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مجمع که به ریاست دکتر مرادپور نماینده دولت و سهام عدالت و حضور امیرحسین تقدیسی به نمایندگی از شرکت پخش سراسری ایران و دکتر محمدرضا صادقی مقدم نماینده شرکت سرمایه گذاری ملی به عنوان اعضای ناظر و سیدمحمد نورمحمدحسینی مدیر حقوقی بانک ملت به عنوان منشی برگزار شد، دکتر محمد بیگدلی، علیرضا لگزایی، بهمن اسکندری، مرتضی نجف و دکتر محمدتقی صمدی به عنوان اعضای اصلی و حسین بهاری به عنوان عضو علی البدل بانک ملت برای یک دوره دوساله برگزیده شدند. 
بر اساس این گزارش، مرتضی نجف و دکتر محمدتقی صمدی دو عضو جدید هیات مدیره بانک ملت هستند که با رای سهامداران، به ترکیب هیات مدیره این بانک اضافه شدند. دکتر مرادپور در این مجمع از خدمات و تلاش های حسن روستا و دکتر حمید تاجیک، اعضای قبلی هیات مدیره بانک ملت قدردانی کرد.


انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره بانک ملت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: