کد خبر: ۸۲۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
تعداد بازدید: ۲۸۸
لطفعلی بخشی، استاد دانشگاه و اقتصاددان تأکید کرد صنعت خودروسازی بسیار گران اداره می‌شود و بار هزینه‌هایش روی دوش مردم است.
لطفعلی بخشی، اقتصاددان: حقوق و پاداش هایی که در صنعت خودروسازی پرداخت می‌شود، بسیار بالاست / خودروسازان بیش از ۱۷۰۰ هیات مدیره در شرکت‌های اقماری‌شان دارند

به گزارش خبرداغ، لطفعلی بخشی، استاد دانشگاه و اقتصاددان با تأکید بر اینکه صنعت خودروسازی بسیار گران اداره می‌شود و بار هزینه‌هایش روی دوش مردم است، گفت: «حقوق‌ها و پاداش‌هایی که در این صنعت به پرسنل و مدیران پرداخت می‌شود، بسیار بالاست و صنعتی که انحصار بالایی برخوردار است، پایین‌ترین کیفیت را دارد و هیچ تعصبی برای تغییر رویه و بهبود ندارد.»

وی افزود: این صنعت بیش از هزار و ۷۰۰ نفر عضو هیئت مدیره در شرکت‌های اقماری دارند و نحوه اداره این صنعت با هیچ خودروسازی در جهان تناسب ندارد. این صنعت نیاز به خانه‌تکانی اساسی دارد، چراکه با وجود هزینه‌های بالا و کارایی پایین مدام از بی‌پولی می‌نالد؛ و اگر دولت چاره‌ای برای این صنعت گران نکند صنعت خودرو همچنان پول نفت را می‌مکد.

منبع: جوان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: