کد خبر: ۸۲۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
تعداد بازدید: ۴۰۶
ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل درباره آخرین وضع تلفن همراه اظهار کرد: شرایط قیمت گوشی تلفن همراه نسبت به چند ماه گذشته کاهشی شده است، چرا که بار‌ها اعلام کردیم که هر چه جلوتر برویم و سهم بازار را واردکنندگان و شرکت کنندگان تامین کنند به طور قطع، شاهد نزول قیمت خواهیم بود.
کاهش قیمت موبایل ادامه دارد
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبنرگاران جوان: ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل درباره آخرین وضع تلفن همراه اظهار کرد: شرایط قیمت گوشی تلفن همراه نسبت به چند ماه گذشته کاهشی شده است، چرا که بار‌ها اعلام کردیم که هر چه جلوتر برویم و سهم بازار را واردکنندگان و شرکت کنندگان تامین کنند به طور قطع، شاهد نزول قیمت خواهیم بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل با اشاره به اینکه قیمت تلفن همراه بستگی به نرخ ارز دارد اظهار کرد: این کالا جزو اقلام وارداتی است و اکنون که قیمت ارز ثابت شده است امید می‌رود قیمت تلفن همراه هم کاهشی شود.

به گفته درستی، از برخی شرکت‌های وارد کننده که سود‌های سرشاری دارند درخواست داریم که سود عادلانه‌ای را از این حیث ببرند تا مصرف کننده بیشتر از این زیان و ضرر نبیند.

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه در پاسخ به این پرسش که تکلیف ۶۰۰ هزار گوشی به جا مانده در گمرک به کجا رسیده است، گفت: مشکلات مربوط به این گوشی‌ها حل شده چرا که بیشتر این گوشی‌ها در بازار توزیع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: