کد خبر: ۸۲۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۹۵۱
سردرگمی و درماندگی ثبت نام کنندگان خودروهای با توجه به عدم پاسخگویی شرکت های خودروساز موجب نارضایتی بسیاری از هموطنان شده است.
کلاف سردرگمی بنام عدم تحویل خودروهای پیش ثبت نامی ایران خودروتعداد کثیری از هموطنان با مشکل عدم تحویل خودروهای ثبت نامی از شرکت های خودروسازی مواجه اند. شرکت های خودرو سازی ایران خودرو و سایپا با وجود دولتی بودن به هیچ وجه خود را ملزم به پاسخگویی به خریداران و حتی وزارت صمت نمی دانند!

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرداغ، احدی از مخاطبان این پایگاه خبری طی مکاتبه ای با این رسانه تقاضای پیگیری و مدخواهی را داشتند که مراتب عیناض در ادامه می آید: 

سلام به اطلاع می رساند اینجانب حمید رضا نصرالله نژاد در تاریخ 1396/3/2 در نمایندگی 3376 دابودشت آمل اقدام به ثبت نام سه دستگاه ال 90 بصورت کارت (بی نام ) انجام دادم که از آن روز تابحال  نتوانسته ام سه دستگاه خود روی ثبت نامی خود را از نمایندگی دریافت کنم. در این خصوص به قوه قضائیه و مرکز فروش ایران خودرو در تهران هم مراجعه کردم که تا بحال به هیچ نتیجه ای نرسیده ام. لذا از شما بزرگواران خواهشمندم در راه احقاق اینجانب بنده را راهنمایی و یاریم کنید.

اسناد فوق نزد خبرداغ محفوظ است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: