کد خبر: ۸۱۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۱
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین از ممنوعیت خروج بدون مجوز گندم از استان قزوین خبر داد و گفت: با اعمال شیوه‌های قانونی، اقدامات امنیتی و انتظامی از قاچاق این کالا جلوگیری و با متخلفان برخورد خواهد شد.
خروج بدون مجوز گندم از قزوین ممنوع

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین از ممنوعیت خروج بدون مجوز گندم از استان قزوین خبر داد و گفت: با اعمال شیوه‌های قانونی، اقدامات امنیتی و انتظامی از قاچاق این کالا جلوگیری و با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام‌ محمد حیدری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین اظهار کرد: کشور در شرایط حساس اقتصادی قرار دارد و دشمن پس از شکست در جنگ‌های مختلف، جنگ اقتصادی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده و با تحریم‌های ناعادلانه به‌دنبال دستیابی به اهداف شوم خود است.

وی افزود: در شرایط کنونی هم مسئولان و هم مردم باید آگاهانه، هماهنگ و متحد عمل کنند تا بتوانند از این گردنه حساس تاریخی به‌سلامت و با کمترین آسیب عبور کرده و در جنگ اقتصادی نیز دشمن را به‌زانو دربیاورند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین بیان کرد: متأسفانه عده‌ای افراد سودجو، منفعت‌طلب، فرصت‌طلب و زیاده‌خواه با برخی اقدامات خود آب در آسیاب دشمن ریخته و با پدیده‌های شومی همچون قاچاق و احتکار موجب اخلال در نظام اقتصادی و نابسامانی در بازار خصوصاً در برخی کالاهای اساسی می‌شوند که لازم است این افراد شناسایی و برخوردهای لازم صورت گیرد.

حجت‌الاسلام حیدری در ادامه تأکید کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه و در جهت حفظ ثبات بازار محصولات کشاورزی در داخل کشور و جلوگیری از قاچاق این محصولات، خصوصاً گندم که یک محصول راهبردی برای اقتصاد ملی است، لازم است که نظارت‌ها افزایش و پایش همه‌جانبه بر تولید و ذخیره‌سازی این محصول مهم صورت پذیرد.

این مقام قضایی استان تأکید کرد: با نگاه پیشگیرانه و با اعمال شیوه‌های قانونی، اقدامات امنیتی و انتظامی باید تدابیری اتخاذ گردد تا از خروج بدون مجوز گندم از استان جلوگیری شود و در این خصوص نهادهای متولی این امر و ضابطین خاص و عام قضایی باید دقت کافی را داشته باشند تا شاهد قاچاق این کالا از استان نباشیم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در برخورد با اخلال‌گران بازار کاملاً جدی است و در خصوص قاچاق گندم نیز با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: