کد خبر: ۸۱۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
تعداد بازدید: ۲۳۷
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پیگیری وصول مطالبات بدعوا رسیده شستا و اقدامات شدید قضایی جهت وصول تا ریال آخر بدهی ها خبر داد.
به گزارش خبرداغ، محمد شریعتمداری با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود از پیگیری و اقدام قضایی جهت دریافت بیش از ۱۳۰۰۰ میلیارد تومان مطالبات وصول نشده ی به دعوا رسیده شستا خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن پیام به شرح ذیل است: "لیست بیش از ۱۳۰۰۰ میلیارد تومان مطالبات وصول نشده ی بدعوا رسیده ایجاد شده در دوران پیشین شستا! با مشخصات کامل و به تفکیک همه هلدینگ ها مشخص شد و تا ریال آخر این مطالبات وصول میشود. بدهکاران اقدام نکنند آنها را با نام افشاء و اقدامات قضایی شدید علیه آنها انجام خواهد شد.

وزیر کار: ۱۳ هزار میلیارد تومان مطالبات وصول نشده شستا مشخص شده/ بدهکاران اقدام نکنند نام آنها افشا و اقدام قضایی انجام می شود
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: