کد خبر: ۸۱۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۴۷۴
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: با کاهش اتفاق افتاده در قیمت خودرو، خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۱۰۷ میلیون تومان به ۹۸ میلیون تومان، ​پژو ۴۰۵ از ۹۳ میلیون تومان به ۸۳ میلیون تومان و پراید ۱۳۱ از ۵۸ میلیون تومان به ۴۹ میلیون تومان کاهش یافته است.
کاهش ۵ تا ۱۰ میلیونی قیمت خودرو‌های داخلی/خریدار نیسترئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از کاهش ۵ تا ۱۰ میلیون تومانی قیمت خودرو‌های داخلی در بازار خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، سعید موتمنی افزود: با کاهش اتفاق افتاده در قیمت خودرو، خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۱۰۷ میلیون تومان به ۹۸ میلیون تومان، ​پژو ۴۰۵ از ۹۳ میلیون تومان به ۸۳ میلیون تومان و پراید ۱۳۱ از ۵۸ میلیون تومان به ۴۹ میلیون تومان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه خریداری برای خودرو در بازار وجود ندارد گفت: در خودرو‌های مونتاژی نیز با کاهش قیمت​، پژو ۲۰۰۸ از ۴۸۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون تومان، اکسنت از ۳۸۰ میلیون تومان به ۲۹۵ میلیون تومان و هایما از ۴۰۰ میلیون تومان به ۳۱۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو ادامه داد: احتمال بازگشت شورای رقابت به بازار خودرو و حذف قیمت در سایت‌ها سبب کاهش قیمت خودرو شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: