کد خبر: ۸۱۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۶
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:میزان حقوق مشمولان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه برای حداقل حقوق، افزایش ۳۶.۵ درصدی خواهد داشت و در سایر سطوح نیز افزایش ۱۳ درصد به علاوه عدد ثابت ۲۱۶ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
حقوق مشمولان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه افزایش ۳۶.۵ درصدی خواهد داشت/ صورت جلسه سخت و زیان‌آور بودن شغل خبرنگاری را تقدیم هیأت وزیران می‌کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد شریعتمداری وزیر  در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به موضوع سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری، گفت: مفهوم عام خبرنگاری را مورد تاکید قرار داده ایم، این موضوع همه خبرنگاران و حتی خبرگزاری ها را نیز شامل می‌شود. این موضوع مورد تاکید است و ساز و کاری نیز برای افرادی که در پرداخت حق بیمه هایشان فاصله ایجاد شده در نظر گرفته شده و حتی ممکن است از محل یارانه ها این مشکل حل شود. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در مورد سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری صورت جلسه ای تهیه می کنیم و اگر نیاز به مواد قانونی باشد تصویب و اصلاح لازم انجام می شود، حتی این اصلاح قانون ممکن است مصوبه شورای وزیران را بخواهد. 

وی درباره توزیع بسته های حمایتی گفت: توزیع یک بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، شب گذشته با حضور رئیس جمهوری مطرح شد و این سبد با توجه به تعداد اعضای خانوار بین ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان خواهد بود. 

شریعتمداری تاکید کرد: میزان حقوق مشمولان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه برای حداقل حقوق، افزایش ۳۶.۵ درصدی خواهد داشت و در سایر سطوح نیز افزایش ۱۳ درصد به علاوه عدد ثابت ۲۱۶ هزار تومان در نظر گرفته شده است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: