کد خبر: ۸۰۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
تعداد بازدید: ۱۹۶
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان استان قزوین اعلام کرد: روزانه ۱۰۰ تُن مرغ از قزوین به استان تهران ارسال می‌شود و با توجه به کمبود مرغ برای عرضه در بازار استان قزوین حدود ۶۰ تُن مرغ از سایر استان‌ها وارد قزوین می‌شود.
اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان قزوین: روزی ۱۰۰ تُن مرغ به تهران می‌فرستیم و ۶۰ تُن مرغ از سایر استان‌ها وارد می‌کنیم

به گزارش خبرداغ، رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان استان قزوین اعلام کرد: روزانه ۱۰۰ تُن مرغ از قزوین به استان تهران ارسال می‌شود و با توجه به کمبود مرغ برای عرضه در بازار استان قزوین حدود ۶۰ تُن مرغ از سایر استان‌ها وارد قزوین می‌شود.

اکبر آقاجانی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: قیمت مرغ در بازار آزاد برای هر کیلوگرم ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است و روزانه ۱۰ تا ۱۵ تُن مرغ نیز با قیمت دولتی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: طی دو ماه اخیر به بازار مرغ شوک وارد شده و این در حالی است که تقاضا افزایش پیدا کرده است؛ با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و شب عید مانند سال‌های گذشته تقاضا نیز بیشتر خواهد شد.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان استان قزوین عنوان کرد: روزانه ۱۰۰ تُن مرغ به استان تهران ارسال می‌شود و با توجه به کمبود مرغ برای عرضه در بازار استان حدود ۶۰ تُن مرغ از سایر استان‌ها وارد قزوین می‌شود.

وی اضافه کرد: به شرط تأمین نهاده دولتی، مرغ با قیمت هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان برای تولیدکننده صرفه اقتصادی و سود دارد.

آقاجانی در پایان یادآور شد: در حال حاضر پشتیبانی امور دام ۵۰ درصد نهاده‌ها را تأمین می‌کند و قیمت نهایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: