کد خبر: ۸۰۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
تعداد بازدید: ۶۱۱
در راستای ساماندهی به مطالبات صورت پذیرفت؛
ابر بدهکار بزرگ بانکی حسین هدایتی که همواره با حمایت افراد خاص از پاسخگویی در امان بود، پای میز محاکمه نشست تا در دادگاهی علنی محاکمه گردد.
حسین هدایتی بالاخره با پیگیری های بانک سرمایه پای میز محاکمه نشستبه گزارش سرویس بانک و بیمه خبرداغ؛ حسین هدایتی معروف به عابر بانک فوتبال که از حامیان همیشگی باشگاه پرسپولیس بوده و با همین حمایت ها و استفاده از رسانه های همراه خویش توانسته بود با بزرگانی ارتباط گرفته و از مصونیت محاکمه با احمال مدیران پیشین بانک سرمایه برخوردار باشد، بالاخره با پیگیری های مجدانه تیم مدیریتی فعلی بانک سرمایه در جهت ساماندهی معوقات بانک و علی رغم فشارهای بسیار، مجبور به ایستادن در مقابل دادگاه و الزام به پاسخگویی گردید.

در همین رابطه مدیران فعلی بانک سرمایه بدور از هیاهوهای رسانه های صرفاً بدنبال احقاق حقوق بانک بوده و در این رابطه اطلاعاتی را در اختیار رسانه های قرار نمی دهند و معتقدند احقاق حقوق باید در فضایی آرام و بدور از حواشی همراه باشد. در همین رابطه رسانه هایی قلم فروخته ای هم معمولاً با افراد خاطی همراه شده و فضا را از حق خواهی منحرف می کنند.

رسیدگی به پرونده حسین هدایتی که در پرونده فساد اقتصادی نقش داشته است در دادگاه انقلاب تهران انجام می شود. رسیدگی به این پرونده در شعبه سوم و به ریاست قاضی مسعودی مقام صورت می‌گیرد. طبق کیفرخواست صادره برای متهمان پرونده بانک سرمایه، حسین هدایتی به یاسر ضیایی معاون وقت بانک، ۲۵ میلیارد ریال رشوه پرداخت کرده و به پرویز کاظمی رئیس هیأت مدیره وقت بانک جایگاه مدیریتی را اختصاص داده بود.هدایتی هزار میلیارد به بانک سرمایه بدهکار است



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: