کد خبر: ۸۰۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
تعداد بازدید: ۳۳۶
براساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در دی ماه ۱۳۹۷ تعداد ۳۶۵۹۶ دستگاه خودرو تولید شده که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودرو‌های گروه سبک و یک درصد دیگر به خودرو‌های گروه سنگین اختصاص دارد. خودرو‌های تولیدی کشور در این ماه، شامل ۵۲ مدل خودرو درگروه سبک و ۱۲ مدل در گروه سنگین است.
خودرو‌های بی کیفیت دی ماه را بشناسید +جدولشرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران وضعیت کیفیت خودرو‌های تولیدی در دی ماه امسال را اعلام کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، براساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در دی ماه ۱۳۹۷ تعداد ۳۶۵۹۶ دستگاه خودرو تولید شده که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودرو‌های گروه سبک و یک درصد دیگر به خودرو‌های گروه سنگین اختصاص دارد. خودرو‌های تولیدی کشور در این ماه، شامل ۵۲ مدل خودرو درگروه سبک و ۱۲ مدل در گروه سنگین است.

گروه سبک:

۱- بخش وانت:

در این بخش، در سطح قیمتی ۱ خودروی وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی و در سطح قیمتی ۲ خودروی وانت تندر با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودرو‌های تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده اند.

۲- بخش سواری:

در سطح قیمتی ۱ خودرو‌های پژو ۲۰۰۸، نیو مزدا ۳ و گرند ویتارا، در سطح قیمتی ۲ خودرو‌های هیوندای ۲۰i، کیا سراتو، هیوندای Accent و هاوال ۲H، در سطح قیمتی ۳ خودرو‌های ۳۰B و چانگان ۳۵cs، در سطح قیمتی ۴ خودرو‌های تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، رنو ساندرو اتوماتیک، پارس تندر، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس و پژو ۲۰۷ با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودرو‌های تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

خودرو‌های بی کیفیت دی ماه را بشناسید+ جدول

خودرو‌های بی کیفیت دی ماه را بشناسید+ جدول

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: