کد خبر: ۸۰۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۴۶۰
بهروز علیشیری معاون سابق وزیر اقتصاد:
بهروز علیشیری: بايد به رئيس دیوان محاسبات و كاركنان صديق و باهوش ان براي اين تنقيح و نقد منصفانه آنها از عملكرد هاي موجود در سطوح اجرايي تبريك گفت. لازم مي دانم از مجلس هم بخاطر التفات به موضوع و تخصيص وقت مناسب براي قرائت اين گزارش هم تقدير كرد.
گزارش تفریغ بودجه ۹۶ بسیار شجاعانه و موشکافانه تهیه شده بود/ مجلس در بررسی لایحه بودجه ۹۸ به گزارش تفریغ بودجه ۹۶ توجه کندبهروز علیشیری رئیس سابق سازمان سرمایه گذاری خارجی و کمک های فنی ایران در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت: صبح امروز گزارش تفصيلي ديوان محاسبات كشور در مورد عملكرد بودجه سال ۲۴۰۷ كل كشور در صحن مجلس شوراي اسلامي گزارش شد. يك گزارش دقيق ، همه جانبه ، موشكافانه و شايد شجاعانه از موضوع. بعد از گزارش مقدماتي ماه گذشته ديوان در خصوص عملكرد بودجه سال ۰۸ اين گزارش، دقيق ترين و كاربردي ترين گزارش محتوايي در خصوص عملكرد برنامه‌اي كشور بود كه تاكنون شنيده بودم.

به گزارش سرویس اقتصادی خبرداغ؛ معاون اسبق وزیر اقتصاد در ادامه افزود: بايد به رئيس اين ديوان و كاركنان صديق و باهوش ان براي اين تنقيح و نقد منصفانه آنها از عملكرد هاي موجود در سطوح اجرايي تبريك گفت.  لازم مي دانم از مجلس هم بخاطر التفات به موضوع و تخصيص وقت مناسب براي قرائت اين گزارش هم تقدير كرد.

علیشیری در ادامه گفت: اكنون كه كمسيون تلفيق و مجلس ارزيابي و تدوين بودجه سال ۰۹ را در دستور كار جاري خود دارند ، حتما لازم است كه همه موارد مطروحه در اين گزارش ، در تدوين بودجه سال آتي مورد بررسي و اعمال دقيق قرار بگيرد. شايد لازم باشد تا وقت بيشتري به كمسيون تلفيق و مجلس داده شود ، تا بودجه ايي دقيق و شفاف و منعكس كننده شكنندگي هاي پيشين در عملكرد و در عين حال نظارت پذير را براي سال اينده طراحي كنند.

رئیس سابق سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی ایران در پایان افزود: در اين صورت لازم است تا بودجه دو _ دوازدهم تصويب شود تا كارهاي اجرايي دولت جلو برود ، ليكن يك بودجه عملياتي توسعه گرا ، مبتني بر اقتصاد مقاومتي و با رعايت ملاحظات ناشي از فشار هاي بيروني و همه جانبه تصويب شود. در خصوص اين گزارش ديوان ، در فرصت هاي مغتنم اتي ، ياداشت هايي را خواهم نوشت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: