کد خبر: ۷۹۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۲۰۵۱
قیمت خودرو به شکل پلکانی و تدریجی، در طول زمستان امسال و بهار آینده افزایش می‌یابد و در مرحله نخست قیمت خودروهای پرتیراژ زیر 45 میلیون تومان، 15 تا 40 درصد افزایش خواهد یافت.
قیمت جدید خودرو امروز اعلام می‌شود
به گزارش خبرداغ ، قیمت خودروهای گروه پژو، سمند، پراید و تیبا نهایی شده و با تأیید وزیر‌صنعت عصر امروز ابلاغ می‌شود.

قیمت جدید خودروهای پرتیراژ داخلی در سازمان حمایت نهایی شده و احتمالا پس از امضاء و ابلاغ وزیر صنعت، امروز بعد از ظهر اعلام خواهد شد.

در شرایطی که شرکت‌های خودروسازی افزایش 40تا 60درصدی قیمت رسمی خودرو را هدف گرفته‌اند، یعنی چیزی در حدود 5درصد پایین‌تر از حاشیه بازار آزاد، اما گمانه‌زنی‌های به نسبت دقیق همشهری نشان می‌دهد رقمی که در مجموعه دولت مورد موافقت قرار گرفته پایین‌تر از این محدوده است.

اطلاعات دریافتی همشهری نشان می‌دهد قیمت خودرو به شکل پلکانی و تدریجی، در طول زمستان امسال و بهار آینده افزایش می‌یابد و در مرحله نخست قیمت خودروهای پرتیراژ زیر 45 میلیون تومان، 15 تا 40 درصد افزایش خواهد یافت.

 همشهری

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدصالح
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
0
0
اخه چقد دروغ تواین مملکت قراربودامروزقیمت هااعلام کنن چی شد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: