کد خبر: ۷۹۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۴۴۰
فراری از نوع سفارشی در راه است. چرا که گروه خودروسازی فراری برای یکی از مشتریان خوداین مدل را طراحی کرده است.

به گزارش خبرداغ ، فراری از نوع سفارشی در راه است. چرا که گروه خودروسازی فراری برای یکی از مشتریان خوداین مدل را طراحی کرده است. 

فراری SP3JC روباز از پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر بهره می‌برد و خودروساز ایتالیایی می‌گوید که فرایند طراحی در تعامل کامل با مشتری انجام گرفت و دو سال طول کشید.

Ferrari SP3JC convertible / فراری SP3JC کانورتیبل

فراری اعلام کرد که مدل سفارشی روباز SP3JC به این منظور طراحی شده است تا به تجلیل از رودسترهای کلاسیک دهه‌ی ۵۰ و ۶۰ میلادی بپردازد. هرچند که طرح رنگ این مدل سفارشی بسیار ظریف به نظر می‌رسد، اما شاید با رنگ‌های کنونی فراری کمی تفاوت داشته باشد. این طرح رنگ ظاهراً‌ از هنر پاپ (Pop Art) الهام گرفته شده است و رنگ اصلی آن بیانکو ایتالیا (Bianco Italia) نامیده می‌شود که گرافیک‌های فوق‌العاده‌ی دیگری نیز در آن وجود دارد. رنگ آبی دماغه‌ی فراری SP3JC کانورتیبل، ما را به یاد دوستداران قدیمی اتومبیل‌رانی در پیست می‌اندازد که برای محافظت از رنگ خودرو، از نوارهای چسب آبی‌رنگ استفاده می‌کردند. صندلی‌ها و داشبورد خودرو نیز با چرم آبی تزئین شده‌اند. 

Ferrari SP3JC convertible / فراری SP3JC کانورتیبل

زیر کاپوت از پیشرانه‌ی ۶.۳ لیتری خورجینی ۱۲ سیلندر با قدرت ۷۶۹ اسب‌بخار استفاده شده است. در حالی‌ که فراری هیچ اطلاعاتی از عملکرد مدل سفارشی SP3JC ارائه نمی‌دهد، می‌دانیم که کوپه فراری F12tdf در زمان ۲.۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد و بیشینه‌ی سرعت آن به بیش از ۳۲۱ کیلومتربرساعت محدود می‌شود.

فراری چندان با ساخت خودروهای سفارشی برای مشتریان بسیار ثروتمند و منحصربه‌فرد خود غریبه نیست؛ از جمله این مدل‌های سفارشی اخیر می‌توان به MM 485 Speciale و SP38 اشاره کرد. MM 485 Speciale خودرویی است که ویژگی‌های بارز طراحی فراری 488 GTB و 458 Speciale را ترکیب می‌کند. در حالی‌ که SP38 از ویژگی‌های مهم 488 GTB مانند بدنه‌ی منحصربه‌فرد آن بهره می‌برد. 

Ferrari SP3JC convertible / فراری SP3JC کانورتیبل

جدای از نبود سقف ثابت، فراری SP3JC در دیگر بخش‌ها نیز برجسته نشان می‌دهد. به‌عنوان مثال این خودروی روباز دارای نمای جلوی سفارشی با چراغ‌های مشابه به F12 برلینتا است. همچنین مجموعه رینگ‌های جدید و البته نمای عقب متفاوتی هم وجود دارد که به‌خوبی کار طراحان فراری را به نمایش می‌گذارد.

Ferrari SP3JC convertible / فراری SP3JC کانورتیبل

زومیت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: