کد خبر: ۷۹۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۱۴۴۷
در معاملات امروز، خرید و فروش خودرو پژو ۲۰۷ دنده‌ای با افزایش ۱ میلیون تومانی با قیمت ۹۲ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ با قیمت ۳۸ میلیون تومان، سمندال‌ایکس با قیمت ۵۵ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ با قیمت ۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پژو پارس با قیمت ۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.
آخرین قیمت خودرو، امروز دوشنبه ۵ آذر ۹۷ +جدولگزارش امروز قیمت خودرو حکایت از نوسان قیمت یک تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی تعدادی از خودرو‌های داخلی در بازار دارد.

به گزارش خبرداغ ، در معاملات امروز، خرید و فروش خودرو پژو ۲۰۷ دنده‌ای با افزایش ۱ میلیون تومانی با قیمت ۹۲ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ با قیمت ۳۸ میلیون تومان، سمندال‌ایکس با قیمت ۵۵ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ با قیمت ۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پژو پارس با قیمت ۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با قیمت ۷۲ میلیون تومان، پراید ۱۵۱ با قیمت ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و پژوپارس TU۵ با افزایش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با قیمت ۸۰ میلیون تومان، ساندرو اتوماتیک با قیمت ۱۲۳ میلیون تومان و استپ وی با قیمت ۱۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت تعدادی از خودرو‌های داخلی در بازار امروز ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ به شرح زیراست:

آخرین قیمت خودرو در امروز ۵ آذر ۹۷ +جدول

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: