کد خبر: ۷۹۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۲۴۸
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش ۴۰۰ تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت که امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۷ هزار و ۵۰۰، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۱۰ هزار و ۳۰۰، توزیع درب واحد‌های صنفی ۱۰ هزار و ۵۰۰ و خرده فروشی ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان است.
قیمت مرغ به ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان رسیدبه گزارش خبرداغ ، رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۷ هزار و ۵۰۰ و در خرده فروشی ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان است.

مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، از افزایش ۴۰۰ تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۷ هزار و ۵۰۰، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۱۰ هزار و ۳۰۰، توزیع درب واحد‌های صنفی ۱۰ هزار و ۵۰۰ و خرده فروشی ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان است.

به گفته وی، نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۱۰ هزار و ۴۰۰ و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان است.

یوسف‌خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات در بازار افزود: قیمت هر کیلوگرم سینه با کتف ۱۸ هزار، سینه بدون کتف ۱۹ هزار و فیله مرغ ۲۱ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی افزایش قیمت کرایه‌های حمل و نقل و نهاده‌های دامی را دلیل اصلی روند صعودی قیمت مرغ طی روز‌های اخیر در بازار اعلام کرد.

وی گفت: با توجه به نوسان نرخ نهاده‌های دامی و افزایش کرایه حمل و نقل پیش‌بینی می‌شود که روند افزایش قیمت مرغ در بازار ادامه یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: